بی سیم‌های دیجیتال منابع طبیعی در غرب مازندران بزودی راه اندازی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،بهروز بائی لاشکی معاون حفاظت و امور ار اضی اداره کل منابع طبیعی و ابخیزداری استان مازندران –نوشهر گفت:سری جدید بی سیم‌های دیجیتال در حوزه منابع طبیعی غرب مازندران بزودی راه اندازی و بکارگیری می‌شود.

او با بیان اینکهپیش از این ارتباط رادیویی (بی سیم) به صورت آنالوگ بوده است، گفت:این بی سیم‌ها به صورت دستی و خودرویی می‌باشدکه می‌تواند در مواقع آتش سوزی و سایر اهداف منابع طبیعی بکار گرفته شود.

بائی لاشکی گفت: به منظور ارتباط بهینه نیرو‌های منابع طبیعی از طربق بی سیم، تعداد ۶ دستگاه تکرار کننده در مناطقی از رویان-چالوس-سیاه بیشه-تنکابن-رامسر و کلاردشت نصب خواهد شد.

او گفت: پوشش ارتباط رادیویی ازطریق دکل‌های ثابت درحال حاضر ۱۱ هزار و ۳۰۴ کیلومتر مربع است که با نصب دکل‌های تکرار کننده علاوه بر سرعت انتقال ارتباط رادیویی در مناطق کور و غیرقابل دسترس این رقم افزایش چشمگیری نیز خواهد داشت.

معاون حفاظت منابع طبیعی نوشهر گفت: ۸ دکل بی سیم ثابت در حال حاضر در غرب مازندران وجود دارد که تکافوی نیاز این اداره کل در مناطق کوهستانی و صعب العبور را نمی‌داد.

او قابلیت دستگاه‌های دیجیتال را کنترل از راه دور همه بی سیم‌های فعال، ارسال مختصات محل، افزایش امنیت، برقراری تماس‌های فردی و گروهی، کیفیت مطلوب صدا و ... بر شمرد.

معاون حفاظت و امور اراضی منابع طبیعی گفت: هزینه نصب و خرید این دستگاه‌ها از طریق سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور صورت گرفته است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار