مدیر تعاون روستایی استان همدان گفت: نهاده های کشاورزی برای تولید گندم و کلزا بدون پرداخت وجه نقد، بر اساس قراردادی به کشاورزان تحویل خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مجید مسلمی راد مدیر تعاون روستایی استان همدان گفت : نهاده های کشاورزی برای تولید گندم و کلزا بدون پرداخت وجه نقد و بر اساس قراردادی به کشاورزان تحویل خواهد شد.

او با بیان اینکه تامین نهاده های کشاورزان بدو ن پرداخت وجه نقد خبر خوبی برای تولیدکنندگان گندم و کلزا  به شمار می رود تصریح کرد : با توجه به افزایش قیمت نهاده ها و مشکلات کشاورزان در تامین این نهاده ها، کشاورزانی که گندم و کلزار می کارند  می توانند با مراجعه به اداره های تعاون روستایی ، و بستن قرارداد ، بدون پرداخت وجه نقد ، نهاده های مورد نیاز خود  را از جمله ، کود پایه و  کود فسفر به صورت  دریافت کنند و بعد از پایان برداشت محصولات کشاورزی بدهی خود را به تعاون روستایی پرداخت کنند .

مدیر تعاون روستایی استان همدان اعلام کرد : این شرایط همچنین شامل بیمه محصولات گندم کارن و کلزا کاران هم خواهد شد و کشاورزان می توانند بدون پرداخت وجه نقد و با قراردادی محصولات خود را در مقابل حوادث ، آفات و بلایای طبیعی  بیمه کنند .

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.