معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: بانک‌ها در زیباتر شدن شهر اهواز و جذب سرمایه‌گذار در ایجاد فضای گردشگری اهواز کمک کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: بانک‌ها در زیباتر شدن شهر اهواز نقش‌آفرینی کنند و بانک‌ها می‌توانند با سرمایه‌گذاری و یا جذب سرمایه‌گذار در ایجاد فضای گردشگری در اهواز کمک کنند.

او افزود: از بانک‌ها در بحث گردشگری به ویژه در حوضه رودخانه کارون که از وسط شهر اهواز عبور می‌کند سرمایه‌گذاری کنند و می‌توانند با سرمایه‌گذاری و یا جذب سرمایه گذار به منظور ایجاد فضای گردشگری با محوریت این رودخانه شرایط را برای جذب گردشگر فراهم کنند.

فتوحی ادامه داد: از دیگر مواردی که انتظار می‌رود بانک‌ها در برنامه کاری خود قرار دهند پرداخت تسهیلات به بخش کشاورزی و واحد‌های تولیدی، مرغداری‌ها، باغداری‌ها و توسعه بخش شیلات به ویژه پرورش میگو در خوزستان است تا باعث رونق تولید و اشتغال در استان شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان افزود: بانک‌ها در خوزستان لازم است که در حوزه پتروشیمی‌ها ورود اثر بخش داشته باشند و در بخش صنایع پایین دست آن برای جلوگیری از خام فروشی و ایجاد اشتغال گام موثر بردارند و با ایجاد صنایع پایین دست پتروشیمی از هدر رفت منابع جلوگیری خواهد شد و تولید ثروت و تامین تجهیزات مورد نیاز پتروشیمی در خوزستان نیز رونق خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.