فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف سرقت میلیاردی ارز‌های دیجیتال یکی از شهروندان به ارزش ۳۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از مراجعه یک زن به پلیس فتا مبنی بر سرقت ارز‌های دیجیتال از کیف پول الکترونی‌اش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : بنا بر اظهارات شاکی ارزش ارز مسروقه از وی ۳۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال بوده و رمز و پسورد کیف پول خود را نیز در اختیار هیچکسی قرار نداده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران پلیس فتا با دریافت این گزارش تحقیقات تخصصی خود را آغاز کرده و توانستند با انجام کار‌های اطلاعاتی متهم پرونده که برادر همسر فرد شاکی بود را شناسایی و دستگیر کنند.

جاویدان افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های به عمل آمده توسط پلیس به جرم خود اعتراف و عنوان کرد با سوء استفاده از اعتماد همسر برادرش به گوشی وی دسترسی و با کسب اطلاعات کیف پول الکترونیکی وی، مبلغ ۳۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال ارز دیجیتال را سرقت کرده است.

او از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضایی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

۴۰ قبضه کُلت کمری کشف شد

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از کشف ۴۰ قبضه کُلت کمری و تعداد زیادی فشنگ و مهمات در پاوه و با تلاش نیرو‌های هنگ مرزی این شهرستان خبر داد.

کیاست سپهر افزود: پس از اطلاع مرزبانان پاوه از حضور یک باند توزیع سلاح و مهمات در نقاط مرزی شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: نیرو‌های مرزبانی پس از شناسایی مسیر حرکتی قاچاقچیان در قالب تیم‌های عملیاتی و اطلاعاتی به محل مورد نظر اعزام و پس از اجرای کمین در فرصتی مناسب نسبت به دستگیری هر سه عضو باند اقدام کردند.

سردار سپهر افزود: در بازرسی‌های انجام شده از کوله‌های قاچاقچیان ۴۰ قبضه سلاح جنگی کلت کمری، ۸۰ تیغه خشاب و چهار هزار و ۴۴۹ عدد فشنگ جنگی کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: قاچاقچیان دستگیر شده نیز پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی شدند.

او با قدردانی از مرزبانان هنگ مرزی پاوه، گفت: مرزداران ما در یگان‌های مرزی و در سخت‌ترین شرایط اجازه فعالیت به قاچاقچیان و آن‌هایی که قصد ایجاد هرگونه ناامنی را دارند نمی‌دهد و قاطعانه با آن‌ها برخورد می‌کند.

سارق قطعات خودرو در کرمانشاه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یک سارق قطعات خودرو در این شهرستان خبر داد

علیرضا دلیری افزود: پس از وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۸ سجادیه حین گشت زنی به فردی برخورد کردند که قصد شکستن شیشه یک دستگاه خودرو پراید و سرقت از آن را داشت که بلافاصله دستگیر شد.

 دلیری با اشاره به اعتراف متهم به ارتکاب ۷ فقره سرقت قطعات خودرو در شهر کرمانشاه، از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

دستگیری سارق خانه باغ‌ها در صحنه

 فرمانده انتظامی صحنه از دستگیری یک سارق و اعتراف وی به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت از خانه باغ‌های شهرستان خبر داد.

منوچهر رضایی افزود: پس از وقوع سرقت‌های متعدد از خانه باغ‌های صحنه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

 رضائی با اشاره به اعتراف سارق دستگیر شده به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.