حدود چهار هزار بسته معیشتی بین نیازمندان زابل توزیع شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از توزیع سه هزار و ۸۹۵ بسته معیشتی بین اقشار نیازمند متاثر از بیماری کرونا و تبعات خشکسالی از شهریور تاکنون در شهرستان زابل خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  علیرضا میربهاء الدین مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از توزیع سه هزار و ۸۹۵ بسته معیشتی بین اقشار نیازمند متاثر از بیماری کرونا و تبعات خشکسالی از شهریور تاکنون در شهرستان زابل خبر داد.

این بسته‌های حمایتی در ۵۲ روستای شهرستان زابل به ارزش ۱۷ میلیارد و ۵۲۷ میلیون ریال توزیع شده است.

وی گفت: همچنین در راستای کمک به اقشار ضعیف مناطق محروم زابل کمک هزینه درمانی، دارویی و تجهیزات پزشکی به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال به افراد نیازمند ارائه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: توزیع ۴۲ بسته بهداشتی بین اقشار کم برخوردار مناطق محروم و ۱۰۰ جفت کفش بین دانش آموزان متاثر از بیماری کرونا از دیگر فعالیت‌های جمعیت هلال احمراستان در این شهرستان بوده است.

وی کمک کردن به افراد نیازمند را وظیفه جمعیت هلال احمر دانست و گفت: جمعیت هلال احمر حلقه اتصالی بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان است و ما سعی می‌کنیم با کمک خیرین و داوطلبان جهت تسکین آلام مردم کم برخوردار حمایت‌های خود را در قالب اینگونه پروژه‌ها اجرا کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار