تویسرکانی با تاکید بر نقش محوری ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی گفت: دیکتاتوری و استبداد در نظام تا زمانی که ولایت فقیه باشد، به وجود نمی‌آید.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج در جمع پایوران سپاه استان سمنان در حسینیه شهدای گمنام سپاه سمنان گفت: چرایی دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی باید مورد بررسی قرار گیرد تا با آرمان‌های ارزشمند انقلاب بیشتر آشنا شویم.

وی با اشاره به رشادت‌های دلبستگان انقلاب در دوران‌های مختلفی همچون دفاع مقدس گفت: بصیرت و هوشمندی مردم عامل حفظ انقلاب در برابر فتنه‌ها است.

تویسرکانی با اشاره به آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت:انقلاب اسلامی به دنبال احیای ارزش‌های الهی با هدف به کمال رساندن انسان در عرصه مادی و معنوی است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج افزود: جوانان بسیجی و انقلابی با دستیابی و پیشرفت در فناوری‌های بومی توانسته اند تحریم‌های دشمنان را خنثی کنند.

پیشرفت‌های علمی از اصول گام دوم انقلاب است

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب هفت عرصه مشخص شده است که اولین عرصه، علم و دانش است و پرچم‌دار این عرصه مقام معظم رهبری است، امروز ایران جزو کشور‌های برتر در حوزه علم و فناوری است.

وی با اشاره به مبانی بیانیه گام دوم انقلاب یادآور شد: باید آرمان‌های انقلاب اسلامی را بشناسیم، تا دنیای مردم آباد نشود آخرتشان آباد نخواهد شد و این آرمان انقلاب است.

تویسرکانی با اشاره به حوادث سال ۸۸ و فتنه دشمنان گفت: ۹دی اوج برنامه‌های ضدانقلاب داخلی و خارجی بود که با بصیرت مردم خنثی شد و مقام معظم رهبری تنها کسی بودند که توانستند در برابر فتنه گران بایستند و از کیان رای مردم دفاع کنند و جریان فتنه بزرگترین خیانت را به مردم و انقلاب داشت.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج امروز سخنران آیین بزرگداشت حماسه نهم دی در شهر سمنان است.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.