ابراز رضایت مسئولان استان سیستان و بلوچستان از میزبانی مسابقات کشتی

پس از برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور در سیستان و بلوچستان، مسئولان سیاسی و ورزشی استان توضیحاتی را درباره این مسابقات بیان کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی، گرامیداشت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید میرحسینی شهید شاخص استان طی روز‌های ۲۴ و ۲۵ آذرماه در سالن امام علی (ع) شهر زاهدان استان سیستان و بلوچستان برگزار شد و در پایان تیم خوزستان به‌عنوان قهرمانی دست‌یافت.

در همین راستا دکتر سرگزی نماینده مردم حوزه سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: رویداد بسیار ارزشمند میزبانی مسابقات کشتی قهرمانی کشور، و سایر میزبانی‌ها در تراز ملی و جهانی موجب شناختن فرهنگ اصیل و کهن مردمان استان سیستان و بلوچستان به سایر نقاط کشور و جهان خواهد شد. این میزبانی‌ها موجب پیشرفت و توسعه حوزه عمرانی در ورزش، شکوفایی استعداد‌ها و ظرفیت‌های نهفته در ورزشکاران و جوانان استان سیستان و بلوچستان خواهد شد. در جلسات متعدد با وزیر ورزش و جوانان تأکید شده، از ظرفیت و پتانسیل مربیان، داوران و ورزشکاران نخبه و مستعد استان در رده‌های ملی استفاده شود.

وی افزود: تخصیص اعتبارات ویژه برای تکمیل پروژه‌های عمرانی حوزه ورزش و جوانان استان از شمال تا جنوب استان در دستور کار مجمع نمایندگان استان قرار دارد. تلاش‌های اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در برگزاری میزبانی ایده آل کشتی فرنگی قهرمانی کشور قابل‌تحسین بوده و خدا قوت به مدیران و همکاران این مجموعه باید گفت.

رحم‌دل بامری، معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: استان مرزی سیستان و بلوچستان سرزمین استعداد‌های پنهان می‌باشد که ورزشکاران پراستعداد همچون دانیال شه بخش در بوکس و امید آرامی در رشته کشتی را به جهان معرفی کرده است. تلاش‌های اداره کل ورزش و جوانان استان در توسعه عمرانی و همچنین معرفی قهرمانان نامی به جهان قابل‌تحسین است، و باید قدردان تلاش‌ها خالصانه و جهادی مدیرکل ورزش و جوانان و همکاران ایشان در جهت برگزاری میزبانی ایده آل کشوری بود.

‎ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاحیه رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان، قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان زاهدان گفت: با حمایت‌های فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران در کنار همکاری و تعامل استانداری سیستان و بلوچستان و سایر دستگاه‌های اجرایی، شاهد برگزاری میزبانی ایده‌آل و چشمگیری در شأن و منزلت ورزشکاران و مردم ورزش دوست این خطه بودیم. بی‌تردید استعداد‌ها و نخبه‌های ورزشی در سراسر استان سیستان و بلوچستان در این‌گونه میزبانی‌ها شکوفا و پای به میدان‌ها ملی و بین‌المللی خواهند گذاشت.

هادی عامل گزارشگر تلویزیون گفت: اکثر کشتی گیران جوان این فرصت را داشتند که خود را در این مسابقات نشان بدهند و بهترین فرصت برای این کشتی گیران است. البته باید بگویم مسئولان هیئت کشتی سیستان و بلوچستان با امکانات کمی که داشتند واقعاً تلاش کردند تا این مسابقات را برگزار کنند. این‌ها نشان می‌دهد که با عشق و علاقه میزبانی این مسابقات را گرفته‌اند و می‌خواهند خودشان را نشان دهند.

دانیال شه بخش بوکسور استان سیستان و بلوچستان و دارنده اولین مدال جهانی تاریخ بوکس ایران گفت: میزبانی کشتی نشان داد که می‌توانیم میزبانی‌های دیگر هم داشته باشیم. سیستان و بلوچستان پر از نابغه است و همیشه درخشیده‌اند و مطمئن باشید که از این ورزشکاران بیشتر خواهید شنید. این اتفاق بزرگی است که میزبانی کشتی را که رشته‌ای پر مدال است بگیریم و خودمان را ثابت کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار