رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم از اجرای طرح کاروان سلامت در مناطق محروم و ویزیت بیش از ۴۰ نفر از روستاییان به همت پزشکان داوطلب خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حسین نوید، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم، گفت: پنجمین کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم امسال به چاه درویش آزادی از توابع بخش چاهک اعزام شد.

او ادامه داد: پس از بررسی و شناسایی مناطق محروم به منظور ارائه خدمات پزشکی و بر حسب ضرورت کاروان سلامت این شعبه امسال به منطقه چاه درویش آزادی چاهک اعزام و ساکنان منطقه به همت پزشک داوطلب این جمعیت ویزیت شدند.

او گفت: با توجه به اطلاع رسانی‌های قبلی اهالی منطقه چاه کلنگ نیز با حضور در محل استقرار پزشک ویزیت و خدمات پزشکی را به صورت رایگان دریافت نموده اند.

نوید گفت: این برنامه که از سوی واحد داوطلبان شعبه برگزار شده، بیش از ۴۰ نفر اهالی ویزیت رایگان شده اند که هزینه دارویی آنان به ارزش ده میلیون ریال از طریق منابع خیری پرداخت شده است.

نوید ادامه داد: پس از تامین منابع مالی تا پایان سال به صورت ماهیانه دو کاروان سلامت به مناطق محروم اعزام می‌شود تا اقدامی موثر در جهت معاینه و رفع نیاز‌های پزشکی ساکنین این مناطق صورت پذیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار