عضو شورای مرکزی حزب الله اعلام کرد شهید حاج قاسم سلیمانی رؤیای تهدید وجودی رژیم صهیونیستی را به واقعیت تبدیل کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العهد، شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله نقش شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران را در افزایش توانمندی‌های مقاومت در لبنان تعیین کننده توصیف کرد و گفت: شهید سلیمانی توانست رؤیای تهدید راهبردی و وجودی رژیم صهیونیستی را به واقعیت تبدیل کند.

شیخ نبیل قاووق در نشستی که به همت مرکز فرهنگی امام خمینی (قدس) در شهر بنت جبیل برگزار شد، تاکید کرد: اسرائیل امروز با موشک‌هایی محاصره شده است که از همه جا به سمت آن شلیک می‌شوند، چه از جایی که انتظار دارد و چه از جایی که انتظار ندارد. دروغ اشغال ایران به هدف نرسید و در سطح راهبردی در منطقه نتیجه عکس داد.

وی افزود: کارزار انتخاباتی ما با سفارت خانه‌ها است نه دست نشانده ها. آمریکا و دست نشانده‌های آن در منطقه و لبنان می‌خواهند و تلاش می‌کنند بحران ادامه یابد و از درد و رنج مردم لبنان برای کسب دستاورد‌های سیاسی بهره برداری کنند.

عضو شورای مرکزی حزب الله پیشتر در سخنرانی خود در همایشی که حزب الله در مرکز سیاحتی-جهادی شهید سردار قاسم سلیمانی در منطقه وادی السلوقی برگزار کرده بود، تاکید کرد: سلاح مقاومت همچنان برای رویارویی با دشمن «اسرائیلی» بوده و برای این هدف هم باقی خواهد ماند و هیچ فردی نمی‌تواند این روند را تغییر دهد.

به گفته شیخ قاووق، هر چقدر که فشارها، بحران‌ها و مداخلات خارجی، فراوان باشد، اولویت مقاومت، آمادگی برای رویارویی با هر گونه حمله رژیم صهیونیستی خواهد بود و در آن زمان مقاومت به مردم لبنان وعده تحقق بزرگ‌ترین پیروزی را خواهدداد که از پیروزی سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ هم بزرگ‌تر خواهد بود.

عضو حزب الله تصریح کرد که قدرت کمّی و کیفی مقاومت در مقایسه با سال ۲۰۰۶ افزایش یافته است و امروز مقاومت دژ محکم برای سراسر میهن و همه لبنانی‌ها در همه مناطق و برای همه طوایف لبنانی به شمار می‌آید و در حال حاضر مقاومت به سر فصل کرامت، بزرگی، عزت و افتخار برای همه ملت‌های عربی تبدیل شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
روحشان شاد سردار عزیزم. در ایام فاطمیه صلواتی هدیه کنیم به روح بزرگ سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
حاج قاسم پر از اقتدار و عزم برای رسیدن به اهداف بود
روحش شاد و یادش گرامی و همیشه بلند و جاودانه باد
آخرین اخبار