خط و نشان جهاد اسلامی فلسطین برای اسرائیل:

دشمن بداند هر جنایتی مرتکب شود، با واکنش شدید مواجه خواهد شد

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به دشمن صهیونیستی درباره شهرک سازی روز افزون در کرانه باختری و قدس هشدار داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی فلسطین الیوم،  طارق عزالدین، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری با تاکید بر این که پذیرش تجاوز و شهرک سازی روز افزون در کرانه باختری و قدس امکان پذیر نیست، اعلام کرد دشمن بداند هر جنایتی مرتکب شود، با واکنش شدید مواجه خواهد شد.

امروز یکشنبه تاکید کرد بازداشت ها، حملات و پیگرد‌های قانونی هرگز مقاومت و مسیر طولانی جهاد را متوقف نخواهد کرد. ادامه مقاومت یکی از قوی‌ترین نشانه‌های پافشاری ملت ماست که عزم خود را برای ادامه دادن به مسیر انقلاب و مقاومت برای آزادسازی سرزمین و دستیابی به آزادی جزم کرده است. جوانان ما در سراسر کرانه باختری ذخایر انقلاب و خشمی هستند که هرگز فروکش نخواهد کرد. دشمن باید این موضوع را خوب درک کند که هر جنایتی که مرتکب می‌شود، با واکنش شدید مواجه خواهد شد. شهرک سازی نشانه قانونی مقاومت و مردان قهرمان آن است. هر چه قدر آمار جانفشانی‌ها بالا برود، پذیرش تجاوز و شهرک سازی روز افزون در کرانه باختری و قدس امکان پذیر نیست.

عزالدین به قهرمانان منطقه «السیله الحارثیه» { از توابع استان جنین در شمال کرانه باختری}، خانواده‌های محکم و همرزمان مخلص آنان درود فرستاد؛ همان کسانی که همواره خاستگاه آموزش و جهاد بوده اند. او تاکید کرد بازداشت‌ها هرگز اراده پیر و جوان ما را ضعیف نخواهد کرد. هرچند هماهنگی امنیتی که یک تهدید جدی در برابر مقاومت است، همچنان ادامه دارد؛ مقاومت به تلاش و انجام وظایف و مسئولیت‌های خود برای مقابله با دشمن ادامه خواهد داد. نقش آفرینی همه برای حمایت از نیرو‌های قهرمان مقاومت ضروری است.

در همین حال، نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در پی بازداشت عاملان تیراندازی نزدیک شهرک حومش در نابلس در پیامی مدعی شد همه عاملان حملات حواسشان باشد که اسرائیل با آنان تسویه حساب خواهد کرد. محال است بتوانند برای طولانی مدت مخفی شوند.

بنت شبانه به اتاق عملیات واحد عملیات ویژه شاباک رسید تا در جریان تلاش‌ها برای بازداشت عاملان تیراندازی نزدیک حومش قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار