سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: با توجه به پایداری جوی و تشدید آلودگی هوا، رانندگان نسبت به رفع نقص فنی وسایل نقلیه خود اقدام کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ حمدالله رحمتی پور، سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: با توجه به افزایش آلودگی هوای شهرستان‌های استان البرز، طرح مقابله با خودرو‌های دودزا دراین استان به اجرا درآمده است.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی البرز افزود: طرح برخورد با خودرو‌های آلاینده و فاقد معاینه فنی در همه فصول سال ادامه دارد، اما در ۶ ماه دوم سال به علت آلودگی بیشتر در کلانشهر ها، این طرح‌ها با شدت بیشتری انجام می‌شود.

او گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی هر سال در فصول مختلف سال به علت پایداری وارونگی هوا اقدام به اجرای طرح تشدید برخورد با وسایل نقلیه آلاینده می‌کند.

رحمتی پور  افزود: خودرو‌هایی که عمر تولید آن‌ها کمتر از چهارسال باشد نیازی به معاینه فنی ندارند، اما بالای چهارسال باید برگه معاینه فنی دریافت کنند.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت:  با توجه به وضعیت هوای استان البرز انتظار می‌رود شهروندان ضمن افزایش استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نسبت به انجام معاینه فنی خودرو‌های خود و رفع نواقص فنی آن‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام /ر. ن

برچسب ها: وسایل نقلیه ، نقص فنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.