گزارش‌ها حاکی از آن است که گروهی از میمون‌ها در هند طی حملات انتقام جویانه ۲۵۰ سگ را کشته اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از نیوز ۱۸؛  تعدادی از میمون‎ها در یکی از شهر‌های هند ۲۵۰ سگ را در حملات "انتقام جویانه" با پرتاب از بلندی به کشتن داده‌اند. روستاییان معتقدند که میمون‌ها پس از کشته شدن یک بچه میمون توسط یک دسته سگ، از آن‌ها انتقام گرفتند.

مردم محلی لاوول، یک شهر ۵ هزار نفری در حدود ۳۰۰ مایلی شرق بمبئی، به News ۱۸ گفتند که میمون‌ها ماه گذشته پس از کشته شدن یک میمون شیرخوار توسط یک دسته سگ دست به انتقام زدند. از آن زمان، میمون‌ها به محض مشاهده سگ‌ها، آن‎ها را می‌ربایند و به بالای درختان و ساختمان‌های بلند می‌کشانند.

کشتن ۲۵۰ سگ به دست میمون‌های انتقام جو

براساس گزارش نیوز ۱۸، میمون‌ها سگ‌ها را به قصد کشت از ارتفاعات پرتاب می‌کنند و تاکنون تقریباً تمام سگ‌های شهر با این اقدام میمون‌ها کشته شده‎اند. به دنبال این اتفاق، ماموران یک بخش جنگلی محلی برای کمک به دستگیری میمون‌های انتقام جو فراخوانده شدند، اما نتوانستند حتی یک میمون را به دام بیندازند. مردم دهکده سپس سعی کردند خود، میمون‌ها را بگیرند، اما تعدادی از آن‌ها در این روند مجروح شدند. به گزارش پایگاه خبری ۱۸، میمون‌ها اکنون کودکان کوچک را نیز مورد هدف قرار می‌دهند و در لاوول "هراس" ایجاد می‌کنند.

/

استفانی پویندکستر، استادیار دانشگاه، می‌گوید: "در مطالعات انجام شده روی نخستی‌سانان در گروه‌های اجتماعی در باغ‌وحش‌ها، دیده‌ایم که وقتی یکی از آن‌ها به نحوی مورد حمله قرار می‌گیرد، احتمال حمله آن‌ها به شخص سوم که با فرد متجاوز مرتبط است بیشتر از خود مهاجم واقعی است."


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۰۴ دی ۱۴۰۰
باعث تأسف هستش که نظرات اکثریت مردم اینجور محکوم کننده و آنقدر قاطع باشه واقعا متاسف شدم همون سگهایی که میگید باید از بین برن میدونید اگر ولگرد نباشن و حقی که اونها هم تو این دنیا دارن برای زندگی، موقع نجات صاحبشون در کسر ثانیه اقدام میکنن این حیوانات همشون هم عزیز هستن و مثل ما باید زندگی کنن وظیفه مسئولین هستش که برای زیاد نشدنشون اقدام کنن و جایی براشون درست کنن که هم نظافتشون کنن و هم شمار این موجودات دوست داشتنی رو که قبل از ما روی این کره خاکی بودن رو داشته باشن کره ای که ما نابودش و داغونش کردیم، هممون. اونم تو این چند ده هزار ساله که انسان تازه انسان شده و مغزش رشد کرده و مثلا تکامل پیدا کرده. گربه ها و سگها همیشه از ما توقع نگهداری و
دادن غذای تمیز و جای خواب تو حیاط خونمون و شست و شو و تمیز نگه داشتنشون و در عوض یک عمر خدمت و انجام وظیفه بی چون و چرا به خودمون رو دارن ‌‌‌‌
اگر ما انسانها محیط زیست رو کثیف نمی‌کردیم اصلا حیوانات ولگرد و کثیف میموندن حالا اگر سگ سگ هاسکی باشه و خوشگل طرف التماس می‌کنه که به ی قیمت پایین و حتما بخردش آخه کلاس داره ولی اصلا به این فکر نمیکنه که اون زبان بسته به منطقه جغرافیاییه برفی و سرد عادت داره و در آخر اینکه سگهایی که حمله کردن به بچه ها همون گرگاس هایی هستن که به اجبار و سود خودشون میان گرگ و سگ تولید مثل انجام میدن و وقتی بزرگ میشن داداشا و آبجی ها متوجه میشن که اوضاع خیلی خیط شده و جوری میشن که از ۳ تا گرگ درنده هم خطرناکتر و وحشی تر و بزرگتر و فو ق العاده قوی تبدیل میشن اینجاست که متوجه خطر و نگاه گرگاس میشن و با تقاضای کمک از بچه های بالا و طی یه عملیاتک ضربتی میبرنش در غرب و شمال غربی تهران رهاش میکنن که وقتی که گرسنش بشه می‌تونه یه یوز رو درجا بکشه و بخوره چه برسه به اون طفلکایی که کوچیک بودن و الان خانوادهاشون چه مصیبتی رو متحمل شدن.
پس حداقل تا جایی که امکان داره و در توانمون هست از این حیوانات وفادار و مفید نگهداری کنیم و تو این سرما حد اقل گرسنه رهاشون نکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۰۳ دی ۱۴۰۰
اگر بچه ادم را بکشند چی بزنید بکشید این میمون های را تا هندی ها را به کشتن ندادند
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۱۷ ۰۳ دی ۱۴۰۰
هر حیوانی که زنده است حق حیات دارد. ولی هر موجودی که جای خودش نباشد میشود وصله ناجور. سگ و گربه و موش حیوانند و جایی در شهری که انسانها زندگی میکنند ندارند. چون عامل انتقال بیماری و خطری برای انسانهای موجود در شهر هستند و بر عکس طبیعت محل زندگی حیوانات وحشی هست و هیچ انسانی حق ندارد با حضور غیر متعهدانه در طبیعت موجب به خطر افتادن جان حیوانات حیات وحش شود. همانقدر که باید برای بقای حیات وحش تلاش کنیم همان قدر هم باید برای حذف حیوانات موذی در شهر تلاش کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۰۳ دی ۱۴۰۰
یا خدا
Iran (Islamic Republic of)
اوتاکو
۲۲:۲۷ ۰۲ دی ۱۴۰۰
خیلی کار خوبی کردن ، باید همه جا پخش بشن تا نسل سگ های ولگرد رو از بین ببرند و باعث پاکی و تمیزی محیط بشوند. سگ ها ناقل بسیاری از بیماری ها هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۲ دی ۱۴۰۰
این کارشون جنایت علیه سگ هاست و از شورای امنیت سازمان ملل متحد می خواهیم به این جنایت وحشیانه و نسل کشی توسط میمون ها خاتمه بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۲ دی ۱۴۰۰
خوب کاری کردن سگ و باید بکشی چون موجودی کثیفی و عامل بیماریهای گوناگونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۰۱ دی ۱۴۰۰
بیچاره سگ ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۰۱ دی ۱۴۰۰
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
سگ به اندازه یک نفر آدم نان می خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
کجا هستن مدافعان حقوق سگها که اعتراض کنن به این نسل کشی توسط میمونهای خبیث و فیلم بفرستن شبکه من و تو !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
دو نوع از خدایان هندوها بجان هم افتادن.خاکبرسرها همه مخلوقات خدا رو میپریتن اما خود خدا رو نه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
چند تا بیارید پرند از گربه بیشتر سگ داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
کاش انسان ها هم وقتی یک انسان به دست سگ ها کشته میشود انتقام بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
هیچ
۱۱:۱۰ ۰۲ دی ۱۴۰۰
اگ همه مث ت فک کنن کسی زنده میمونه؟
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۲۴ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
دم میمون ها گرم انتقام بچشون رو گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
میمونها عاقل تر هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
تا حالا سگا صد تا بچه رو کشتن ولی ما سگا رو معدوم نکردیم و به بچه ها ظلم میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
یک بنده خدا
۱۱:۵۹ ۰۱ دی ۱۴۰۰
این حرفا چیه فضای مجازی بلای آدما سرشون میارن ندیدی کار آدما خیلی ظالمانه است خیلی زیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۲ دی ۱۴۰۰
میشه چند نمونه رو با مدرک مثال بزنی ،بهترین روش عقیم سازی سگ های ولگرد هستش تا تعادل برقرار بشه چون کشتن تمام سگ ها خودش دوباره باعث افزایش موش و خرگوش و گراز و این قبیل موجوداته که به مزارع مردم ضرر میرسونن و خونه ها میشه پر موش و شغال و کفتار و گرگ که از سگ ها خطرناک ترن ،پس بهترین راه عقیم سازی هستش که متاسفانه جزو وظایف شهرداری ها و دهیاری هاست