استاندار سمنان با بیان اینکه کلاس‌های درس استان به صورت ۵۰ درصد حضوری برگزار می‌شود، گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس الزامی است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان با اشاره به شرایط واکسیناسیون و همچنین کلاس‌های درس و اجرای فاصله گذاری اجتماعی، تاکید کرد: کلاس‌های درسی استان هم اکنون با ۵۰ درصد از ظرفیت به صورت حضوری دایر هستند.

وی با بیان اینکه هشت شهرستان استان سمنان در وضعیت آبی و فقط شهرستان سمنان در شرایط زرد کرونایی قرار دارد، بیان کرد: این رنگ بندی باعث نمی‌شود که فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را از یاد ببریم.

استاندار سمنان با بیان اینکه به تمام مدارس تاکید شده که استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تهویه هوا، توجه به سلامت دانش آموزان، دسترس بودن محلول‌های ضدعفونی و… را مد نظر قرار دهند، بیان کرد: تصمیم برگزاری امتحانات دانش‌آموزان به صورت مجازی یا حضوری بر عهده ستاد ملی مقابله با کرونا است و استان در آن نقشی ندارد.

هاشمی با بیان اینکه تاکنون ۲۳ هزار دز واکسن علیه ویروس کرونا در نوبت سوم در گستره استان تزریق شده است، گفت: در تلاش هستیم تا واکسیناسیون در دز دوم و سوم را به حداکثر ارتقا بخشیم که در این راه همراهی مردم مهم است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.