مدیرعامل شرکت نیروی برق کهگیلویه وبویراحمد گفت: برق ۶۰ روستا در شهرستان بویراحمد سفلی بر اثر بارش شدید برف قطع است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، جمال معتمدی زاده مدیرعامل شرکت نیروی برق کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه بارش برف در برخی از گردنه های ارتباطی روستاهای شهرستان مارگون و دهستان زیلایی بویراحمد به بیش از ۵۰ سانتی متر رسیده است، گفت: برق ۶۰ روستا با بیش از ۳۰۰ خانوار در دهستان های زیلایی، سیلاب و کلوار، شبلیز و دلی گردو قطع شده است.
 
او با تاکید براینکه به دلیل نبود راه ارتباطی مناسب امکان دسترسی کارکنان عملیاتی و اتفاقاتی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد برای برق رسانی به این روستاها وجود ندارد، افزود: برای برق رسانی به این روستاها نیازمند همکاری گسترده دستگاه های مرتبط هستیم.
 
معتمدی زاده از آماده باش پنج گروه عملیاتی و اتفاقاتی این شرکت برای اعزام به روستاهای برف گیر برای تامین برق آنان خبرداد و بیان کرد: به دلیل بارش شدید برف، شبکه های برق بسیاری از این روستاها دچار پارگی شده است.
 
او ادامه داد سه تیم عملیاتی و اتفاقاتی هم اکنون در شهرستان مارگون و بخش لوداب درحال فعالیت برای تامین برق پایدار روستاها و شهرهای این مناطق بوده و هم اکنون بارش ها ادامه دارد.
 
مدیرعامل شرکت نیروی برق استان از مشترکان برق در مناطق برف گیر خواست تا تامین برق پایدار صبوری به خرج داده و مطمئن باشند پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تمام توان تلاش خواهند کرد در کمترین زمان ممکن برق روستاهای بی برق را تامین و پایدار کنند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.