اپل در حال کار روی یک iPad جدید ۱۵ اینچی با صفحه نمایش بزرگ برای بازار دستگاه‌ های خانگی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از gizmochina،  اپل معمولاً در میان شرکت‌های پیشرو  در عرضه محصولات مختلف است اما این غول فناوری در حوزه بلندگو‌های هوشمند، سهم حداقلی بازار را دارد. گزارش شده که اپل اکنون روی یک آیپد ۱۵ اینچی کار می‌کند. این آیپد با صفحه‌ نمایش بزرگ به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند از بلندگو‌های هوشمند این برند نیز پشتیبانی کند.

این گزارش نشان می‌دهد که آیپد بعدی با صفحه‌ نمایش بزرگ از تراشه‌ای قدرتمند استفاده می‌کند و یک دوربین درجه یک در جهت افقی داشته باشد. همچنین انتظار می‌رود که با پایه دیواری پشتیبانی شود و دارای دوشاخه برق در پشت باشد.

آیپد اپل

حدس زده می‌شود که این دستگاه دو در یک باشد که می‌تواند به عنوان یک نمایشگر هوشمند برای خانه یا دو برابر شدن به عنوان یک تبلت استفاده شود. انتظار می‌رود این دستگاه تا چند سال دیگر رسمی شود، اما هر زمان که عرضه شود، قیمت گذاری در موفقیت آن بسیار تاثیرگذار خواهد بود. در حال حاضر آمازون با ۶۹ درصد و گوگل با ۲۵ درصد بر بازار اسپیکر‌های هوشمند تسلط دارند. یکی از عواملی که به آن‌ها کمک کرده است نیز، دستیار صوتی هوشمندشان است.

گزارش ها همچنین تایید می‌کند که اپل، آیپد پرو جدید خود را در دو مدل ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی در سال آینده عرضه خواهد کرد. گفتنی است که هر دوی آن‌ها با نمایشگر مینی ال‌ ای دی عرضه می‌شوند و از شارژ بی سیم Mag-Safe و همچنین شارژ بی سیم معکوس پشتیبانی می‌کنند.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت اپل ، آیپد اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.