مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا اواخر وقت فردا، سامانه بارشی همچنان روی استان فعال است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه‌زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا اواخر وقت فردا، سامانه بارشی همچنان روی استان فعال است و سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد‌های متوسط تا شدید گاهی تندباد‌های لحظه‌ای در اغلب مناطق استان، بارش تگرگ در مناطق مستعد و بارش برف در ارتفاعات خواهد شد.

او افزود: از فردا با توجه به خارج شدن سامانه از استان و با توجه به برودت هوا و رطوبت مناسب، در بعضی ساعات احتمال وقوع پدیده مه یا مه رقیق به ویژه در مناطق کوهستانی وجود دارد.

سبزه‌زاری افزود: با توجه به حجم بارش‌ها، آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن مسیل‌های کوهستانی دور از انتظار نخواهد بود. تا اوایل وقت فردا شمال خلیج فارس مواج و در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان اضافه کرد: از روز چهارشنبه روند کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود و در شبانه‌روز گذشته هندیجان با ۲۳.۶ و دهدز با ۴.۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۱۵.۵ و ۱۷.۸ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.