پیام‌های رسیده در تاریخ ۲۹ آذر ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشان www.yjc.news روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 

 


تفاوت قیمت اجناس در فروشگاه‌های زنجیره‌ای با خرید اینترنتی
سلام، چرا قیمت‌های اجناس در بسیاری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای با قیمت کالا دراپلیکیشن‌های فروشگاه‌های خرید اینترنتی متفاوت است، لطفا رسیدگی کنید.


اختلال درقیمت گذاری قبض برق
سلام، چرا مبلغ قبض برق با مقدار مصرفی خانوار‌ها مطابقت ندارد، بار‌ها برق‌کار برای درست کردن کنتور برق آوردیم، اما می‌گویند که مشکل از کنتور برق نیست، لطفا پیگیری کنید.


گلایه دانشجویان از دریافت بیش از حد شهریه‌ها
سلام، با شیوع ویروس کرونا کلاس‌ها غیر حضوری برگزار شد، اما دانشگاه‌ها شهریه کلاس‌های حضوری را از ما دریافت کردند، باتوجه به شرایط نامناسب اقتصادی برای دانشجویان هزینه پرداخت شهریه حضوری سنگین است، لطفا رسیدگی کنید.


وجود کارخانه صنعتی منجر به آلودگی زیست محیطی
سلام، چند سالی است که به تعداد کارخانه‌های صنعتی در شهر اردکان استان یزد اضافه شده است و وجود این کارخانه‌ها مشکلات زیست محیطی بسیاری را برای اهالی این منطقه به وجود آورده است، لطفا پیگیری کنید.


گلایه معلمان روستایی از بی‌توجهی مسئولان
سلام، چرا مسئولان برای آموزشیاران نهضت و معلمان در مناطق و روستا‌های محروم اقدامی صورت نمی‌دهند، مشکلات بسیاری برای آن‌ها از جمله رتبه بندی و دریافت حقوق وجود دارد، لطفا پیگیری کنید.


 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
سلام ، وخسته نباشید ، برخی ازمعلمین فرهنگی که درنیمه دوم سال حاری بازنشسته شده درمناطق روستایی محروم به عنوان آموزشیار نهضت ودرروستا ها وشهرهای اطراف مدت۵ الی ۶سال خدمت نموده و از امتیاز رتبه حقوقی وامتیاز دیگر بهر ه مند نگردیده اند لطفا رسیدگی شود باتشور.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
با سلام وتشکر ، لطفا درمورد این گونه معلمین درخصوص امتیاز رتبه بندی که جدیدا بازنشسته شده هم رسیدگی وپی گیری گردد. باتشکر
آخرین اخبار