توسعه جایگزین‌های مجازات حبس + فیلم

رئیس قوه قضاییه معتقد است به جای مجازات حبس باید برخی مجرمان به گونه ای دیگر مجازات شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، استفاده از مجرمان در طرح ها و امور سازنده می تواند جایگزین مناسبی برای کشیدن حبس در زندان باشد. این طرح می تواند هم برای فرد مجرم و هم برای جامعه سازنده باشد.

 

 


بیشتر بخوانید


 

 

 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
bagheri
۰۹:۵۱ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
ایده خوبی است اگر شیوه نامه اش از صفر شروع نشود. این ایده از صد سال پیش در آمریا استفاده میشود علیه هکرها، دزدهای بورس، دزدهای خودرو، دزدها در کل، کلاهبرداران و دارو فروشها ولی خیلی خطاها داشت که در طول استفاده تصریح شده مثل بازار بورس که بورس ما یک در باز است برای لاهبرداران. این ایده نباید دعوتی برای دزدها باشد که بیایند و در صورت شکست گزینه همکاری و فرار از جزا باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
پیشنهاد ، یکسری شهرک هایی با تمام امکانات در کنار معادن ساخته بشه ، زندانیان با خانواده به این شهرک ها هدایت شوند و زندانیان طول مدت زندانی خود را با دریافت حقوق و اداره خانواده هایشان در معادن کار کنند ، هم بزه کاری کم می شود هم خانواده از هم پاشیده نمی شودو هم نیروی کار گر برای پیشرفت کشور داریم . ( این پیشنهاد برای زندانیان طویل المدت پیشنهاد می شود ) دلیلش هم این است که زندانیان بند و باز الان روز ها مجددً قاچان فروشی و پخش مواد مخدر می کنند و شب ها جای گرم و نرم زندان می خوابند و از جرم کم نمی شود
آخرین اخبار