سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: حدود ۵۰ هزار میلیارد ریال از اعتبارات ورزش کشور حذف می‌شود که به ضرر ورزش کشور و خوزستان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید بنی‌تمیم سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: منع حضور دستگاه‌های دولتی در ورزش حرفه‌ای مهمترین چالش ورزش استان است که امیدواریم این موضوع با ورود نمایندگان مجلس برطرف شود، زیرا آسیب‌های جدی به همراه دارد.

او افزود: دومین چالش ورزش استان حذف اعتبار ارزش افزوده در برنامه هفتم توسعه است و به واسطه این موضوع حدود ۵۰ هزار میلیارد ریال از اعتبارات ورزش کشور حذف می‌شود که به ضرر ورزش کشور و خوزستان است.

بنی تمیم ادامه داد: توجه به ورزش همگانی جزو اولویت‌های ورزش استان است که با برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی، دوچرخه‌سواری، کوهنوردی و سایر رشته‌هایی که مردم خواهان آن هستند، می‌توان شور و نشاط را در بین مردم ایجاد کرد البته کرونا هنوز به صورت کامل برطرف نشده و باید نکات بهداشتی رعایت شود.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: تغییر ساختار در ورزش می‌تواند به استان‌های جنوبی کشور که غالبا نفت‌خیز هستند، کمک کند و طبق قانون یک نفر نمی‌تواند همزمان سرپرست ۲ هیات ورزشی باشد.

این مقام مسئول اضافه کرد: شاخص انتصاب افراد در ادارات ورزش و جوانان خوزستان بر اساس ارزیابی عملکرد آن‌ها خواهد بود و توجه به هیات‌های ورزشی بر اساس اولویت‌بندی است و ظرفیت‌های ورزشی استان شناسایی شده و به فراخور پتانسیل، برنامه و بودجه به هیات‌های ورزشی اعتبار تخصیص داده می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.