معاون حقوقی باشگاه استقلال در خصوص پرونده بازیکن گابنی گل گهر سیرجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فرشید سمیعی، معاون حقوقی تیم فوتبال استقلال در خصوص پرونده بازیکن گابنی گل گهر سیرجان گفت: هوشنگ نصیر زاده در هیئت رئیسه سازمان لیگ به عنوان نماینده تیم‌های لیگ برتری حضور، اما با تیم تراکتور قرارداد دارد و این مورد در آیین نامه کمیته اخلاق به عنوان یک تخلف ذکر شده است. رای پرونده بازیکن گل گهر به تازگی توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر شده است و این رای می‌تواند توسط کمیته استیناف شکسته شود. این چه رویه‌ای است که افراد رای دهنده تحت فشار گذاشته می شوند.

او ادامه داد: وقتی درباره پرونده ای اطلاع نداریم، نباید اظهار نظر کنیم. آیا می‌دانستید برگه‌ای که گل گهر به دپارتمان بین الملل ارائه کرده، به کدام ایمیل ارسال شده و پاسخ را دریافت کرده است؟ آیا به ایمیل فدراسیون گابن ارسال شده است؟ در حالی که پلیس فتا تایید کرده است که این ایمیل‌ها جعلی هستند. طبق قوانین فدراسیون فوتبال ماده ۶۱ بند الف بازیکنی که  مطابق مقررات  نقل و انتقالات و دستورالعمل اجرایی آن ثبت نام نشده باشد، بازیکن غیرمجاز تلقی می‌شود و این که گل گهر سهوا یا عمدا در ثبت نام این بازیکن نقش داشته است نیز تاثیری روی غیر مجاز بودن این بازیکن ندارد.

او بیان کرد: طبق ماده ۲۲ مقررات انضباطی فیفا نیز بازیکنی که شرایط بازیکن مجاز بودن را ندارد، اگر در یک بازی حضور داشته باشد؛ بازیکن غیرمجاز محسوب می‌شود و تیم استفاده کننده از این بازیکن بازنده اعلام و جریمه مالی نیز می‌شود. طبق قوانین فدراسیون فوتبال بازیکنان آفریقایی باید دارای حداقل چهار بازی ملی باشند. وقتی بازیکنی فاقد این شرایط است، آیا باید به صراحت این قانون را نقض کرد؟


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۱۸ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
انفدر فساد در این فوتبال کثیف وجود دارد که به جعل کردن خلاف نمی گویند حق تیم را در داخل زمین با این داوران میخورند و پایمال می کنند در خارج زمین هم که این طور ببندید و بشاشید در این فوتبال را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
طبق کدام قانون!!داداش زور نزن قانون سه بر صفر برای این چیزا نیست برای موقعی هست که یه تیم فرار کنه بره ترکیه یا از ترسش از رختکن بیرون نیاد وگرنه باید برای بازی با سیرجان هم سه بر سه به نفع سیرجانی ها باید بشه کیسه کشه مفت خور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
پس بخاطراستفاده از بازیکن غیره مجاز از استقلال هم با این شرایط باید امتیاز کم شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
دیشب نصیرزاده با خاک یکسانت کرد
آخرین اخبار