فرمانده انتظامی شهرستان زابل از شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای و کشف ۱۰ فقره سرقت دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  سرهنگ "احمدثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق واحشام در روستا‌های حاشیه‌ای شهرستان زابل، توسط سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با بررسی اظهارات مالباختگان و با جمع آوری سرنخ‌های موجود، سرانجام ۲ نفر از سارقان سابقه دار را شناسایی و آن‌ها را طی یک عملیات ضربتی در محله معصوم آباد شهرستان زابل دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: این ۲ متهم ۲۸ و ۲۶ ساله، که در مواجهه با ادله و مستندات پلیس چیزی برای کتمان حقیقت نداشتند در تحقیقات تکمیلی به ۳ فقره سرقت سیم وکابل برق، ۴ فقره سرقت احشام، یک فقره سرقت مغازه، یک فقره سرقت منزل وسرقت یک دستگاه موتورسیکلت با همدستی ۳ نفر دیگر وبا استفاده از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ اقرار کردند.

وی گفت: با شناسایی همدستان سارقان، طی چند عملیات مجزا و منسجم هر ۳ نفر آن‌ها که بین ۳۵ تا ۴۰ سال سن دارند دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال شدند.

سرهنگ ثمره حسینی در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی از شهروندان خواست، تا همواره هشدار‌های راهبردی پلیس را در راستای پیشگیری از وقوع سرقت‌های مشابه و محدود شدن دایره فعالیت سارقان مورد توجه و استفاده کاربردی خود قرار داده و هر گونه مورد مشکوکی در این زمینه را نیز در کوتاهترین زمان ممکن از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار