رئیس اداره استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان خراسان شمالی از درخشش ۳۰ دانش آموز سمپاد (استعداد‌های درخشان) در بیست و ششمین کنگره سراسری قرآن کریم خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، فرانک محمدی رئیس اداره استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان خراسان شمالی گفت: در مجموع ۵۹ اثر به این کنگره قرآنی در بخش مفاهیم از استان ارسال و در نهایت ۳۰ اثر برگزیده شد.

محمدی گفت: در بخش قرائت نیز ۲۲ دانش آموز استان به مرحله کشوری راه یافت که در نهایت هشت نفر برگزیده شدند.


بیشتر بخوانید


او گفت: ۹۲ دانش آموز سمپادی دختر و ۱۲ دانش آموز پسر به صورت گروهی و فردی در این کنگره شرکت کردند.

رئیس اداره استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان خراسان شمالی گفت: در این کنگره ۱۶ دانش آموز شهرستان شیروان با ۲۲ عنوان، پنج دانش آموز بجنورد با هفت عنوان و ۶ دانش آموز اسفراین با هفت عنوان مقام ممتاز عالی و برتر را کسب کردند.

محمدی گفت: همچنین در رشته مفاهیم دانش آموزان سمپاد در مقاطع متوسطه دوره اول و دوم با موضوعات (خود باوری و تمدن سازی) در قالب آثار هنری "ساخت کلیپ " تصویرسازی "تهیه پادکست (پادبخش) و طراحی اینفوگراف (اطلاع نگاشت) به صورت مجازی از طریق شبکه شاد شرکت کردند.

محمدی گفت: همچنین در بخش قرائت در سه رشته حفظ، حفظ ویژه و ترتیل و قرائت ترتیل در بازده زمانی هفت ماهه به صورت استانی مصاحبه کشوری و در نهایت پایانی کنگره برگزار شد.

در آیین پایانی بیست و ششمین کنگره سراسری قرآن کریم از دانش آموزان برگزیده تقدیر شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.