متقاضیان عتبات عالیات استان سمنان منتظر مجوز اعزام زمینی هستند

مدیریت حج و زیارت استان سمنان گفت: هزینه بالای اعزام هوایی به عتبات عالیات موجب شده است آنان در انتظار صدور مجوز اعزام زمینی برای سفر بمانند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، خلیل دلپاک مدیریت حج و زیارت استان سمنان بیان کرد: متقاضیان زیارت عتبات عالیات ۳۰ آبان ۱۴۰۰ برای اعزام‌های آذر و دی ماه ثبت نام خود را قطعی کردند که این اعزام‌ها به صورت هوایی صورت می‌گیرد.

وی افزود: در حال حاضر سفر به عتبات عالیات به صورت هوایی است و به دلیل اختلاف هزینه حدود ۴۰ میلیون ریالی اعزام هوایی با زمینی، بسیاری از متقاضیان منتظر صدور مجوز اعزام زمینی از سوی کشور عراق هستند.

دلپاک ادامه داد: تاکنون یک گروه از زائران استان سمنان از طریق دفاتر تهران در اوایل آذر ۱۴۰۰ به زیارت عتبات عالیات اعزام شدند و گروه دوم زائران از شاهرود ۱۱ دی ماه اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد: سهمیه کاروان زیارتی سوم استان سمنان برای اواسط دی ماه فراهم است و تمامی اعزام ها، به دلیل نبود خطوط هوایی فعال در استان سمنان، با معرفی به دفاتر زیارتی تهران صورت می‌گیرد.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان یادآورشد: بهبود شرایط کرونا و صدور مجوز اعزام زمینی افزایش متقاضیان زیارت عتبات عالیات را به دنبال دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.