بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، در شبانه روز گذشته ۲ هزار و ۴۱۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بنابر اعلام وزارت بهداشت از دیروز تا امروز (سه‌شنبه، ۳۰ آذر) بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۴۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۷۶ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۷۸۲ نفر رسید. ۴۳ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۱ هزار و ۱۶۷ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۱۲ هزار و ۶۹۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند و ۲ هزار و ۸۳۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۰ میلیون و ۹۸۱ هزار و ۶۸۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 ۵۹ میلیون و ۲۶۹ هزار و ۳۸ نفر دُز اول، ۵۰ میلیون و ۶۵۱ هزار و ۲۲۸ نفر دُز دوم و چهار میلیون و ۳۶۱ هزار و ۵۵۱ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۱۴ میلیون و ۲۸۱ هزار و ۸۱۷ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۵۳۰ هزار و ۳۶۱ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۰۱ دی ۱۴۰۰
وزارت بهداشت چرا آمار عوارض واکسن را منتشر نمیکند؟ مثلا بگوید از تلفات امروز چند نفرشان واکسن زده اند و چند نفر نزده اند!
وارد کردن چندتا کد ملی در سامانه واکسن که کار سختی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
محاکمه ستاد شبه علمی کرونا
Iran (Islamic Republic of)
مینا از لندن
۱۹:۳۴ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
دوستان تهران هستم خیالم راحته
Iran (Islamic Republic of)
مینا از لندن
۱۹:۳۳ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
تشریفم تهرانه
Iran (Islamic Republic of)
حسنک دبیر
۱۸:۵۱ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
الحمدولله کرونا داره تموم میشه ولی ما از پس شما متولیان باشگاه خبرنگاران جوان بر نیومدیم که این آمار رو در قالب یک جدول ارائه بدین!!!!
یه مدت کوتاهی این کارو کردین ولی معلوم نیست چرا دوباره جدول رو حذف کردین !!!
واقعا چرا ؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۱۶ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
طبق اخرین اخبار امروز حدود ۱۵۰نفر به دلیل گرانی های اقلام شب چله سکته کرده و مردند حدود ۲۰۰نفرهم به دلیل انواع سرطان مردند حدود۵۰۰نفر هم بدلیل کهولت سن مردند حدود ۱۰۰نفر هم به دلیل تصادفات جاده ای و دیگر حوادث مردند پس چرا فقط کلید کردیند رو امار فوتی های کرونا بسه دیگه مردم افسردگی گرفتند بسه دیگه کرونا اگه اینجوریها بود تو چین با جمعیت یکونیم میلیاردی الان باید روزی ۲۰ تا ۳۰ هزار نفر از کرونا میمردند یکم ساده لوح نباشیم و نذاریم دیگر کشور ها سر کارمون بذارند امریکا و چین و کشورهای اروپایی مخصوصا انگلیس و اسراییل با این امار کرونای الکی شون دارند به مردم ما استرس وارد میکنند و اونجا نشستند و سیاستمداراشون به ساده لوحی مردمان ما دارند میخندند لطفا کمی عاقل باشیم و ببینیم اول خبر از کجا در اومده بعده باورش کنیم قصه چوپان دروغگو رو همهمون بلدیم اون کشورها همشون چوپان دروغگو هستند باورشون نکنیند حتی انگلیس که ما از سیاستهای اونها تو تاریخ کم ضربه نخوردیم الان هم جنگ اقتصادی و روانی به کشور ما راه انداختند اونها از کشور ما میترسند
Iran (Islamic Republic of)
حسنک دبیر
۱۸:۴۹ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
دانشمند!
این آمار منحصر به ایران نیست و اتفاقا آمارهای همون کشورهای متخاصم و بدخواه کشور ما که شما اسم بردید از آمارهای کشور ما خیلی بالاتر و بد تره. انگلیس و آمریکا و روسیه و ... جزو رکورد دارهای این مقوله یعنی مبتلایان و فوتی های کرونا هستند. آمارهای ما خیلی پائین تر از اونهاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
ظاهرا بخاطر امیکرون گفتن شب یلدا دور هم جمع نشید یا به تعداد محدود باشید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۳۰ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
انگلیسیها میگن عوارض امیکرون درست مًثل انفولانزا و سرماخوردگی اونها سربه سرمون گذاشتن دستمون انداختن سرماخوردگی رو اسمشه گذاشتن امیکرون دارند به ساده لوهی ما میخندند الان حدود بیست روزه میگن تو چین دیده شده اگه اینجوریهاست الان جمعیت یکونیم میلیاردی چین باید تو این بیست روز کم کم ۱۰۰ میلیون نفرشون گرفته بود پس کو اونا میخواند با قرنطینه کردن کشور ما تحریم هاشون رو به کشور ما اجرا کنند و به اقتصاد کشورما لطمه بزنند این سیاستشون لطفا گولشون نخوریم و ساده لوح نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
لطفا مراکز واکسیناسیون در شهرستان ها رو سطح شهر افزایش بدین یه سری جاها تعطیل کردن کجا واکسن بزنیم
آخرین اخبار