معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از فعالیت ویژه انجمن‌های ادبی به مناسبت شب یلدا در این استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، باقر قربانی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به مناسبت شب یلدا برگزار شده، گفت: انجمن‌های ادبی به مناسبت شب یلدا برنامه‌های شعرخوانی متعددی برگزار کرده اند که نشست یلدایی انجمن ادبی سلطان، شب شعر استقبال از شب یلدا توسط انجمن ادبی دلشدگان و موسسه آذربایجان، برنامه ادبی یلدایی توسط انجمن روز‌های طلایی از مهمترین این برنامه‌ها هستند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: شب شعر استقبال از شب یلدا با اجرای موسیقی سنتی آذربایجانی و قرائت شعر ترکی و فارسی توسط انجمن ادبی دلشدگان این استان و موسسه فرهنگی، هنری آذربایجان در سالن اجتماعات مرحوم سیروس صابر و نشست یلدایی انجمن ادبی سلطان در کانون ادبی شهر جدید هشتگرد با حضور شاعران این انجمن برگزار شد.

قربانی گفت: برنامه ادبی یلدایی توسط انجمن روز‌های در سالن رشد آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج برگزار شد و عصر شعر صدای زمستان که قرار بود توسط انجمن ادبی خانه شعر و ترانه مهر و ماه البرز در سالن سیروس صابر این اداره کل برگزار شود در آینده‌ای نزدیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /ر. ن

برچسب ها: انجمن ادبی ، شب یلدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.