دهقانی، یکی از مسیرهای سلیمانی شدن را فرهنگ و محمل ورزش دانست و گفت: این حوزه محملی برای انتقال پیام شهید سلیمانی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد دهقانی قناتغستانی سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان در جلسه هماهنگی رویداد‌های ورزشی بین المللی که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، مدیران ارشد استان و برخی از روسای هیئت‌های ورزشی در محل سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، با اعلام اینکه شهید سلیمانی زنده است، گفت: شهید سلیمانی وسعت پیدا کرده تا مقدرات حیات ما را کمک کند.

او افزود: دوران شهادت شهید سلیمانی قطعاً برای ما دوران دردناکی است؛ ولی فرصت ارتباط و بهره گیری از شخصیت وسعت یافته شهید سلیمانی برای ما یک فرصت ارزشمند است، چه خوب که از این فرصت برای خودمان توشه‌ای بچینیم و کمک کنیم تا با این جریان خیر و برکت بتوانیم مسیرمان را مسیری نورانی‌تر کنیم.


دهقانی قناتغستانی ورزش را محملی برای انتقال پیام شهید سلیمانی دانست و تأکید کرد: مکتب شهید سلیمانی و راه وی یک راه زنده است، در حقیقت، سلیمانی بودن امروز هویتی است که همه ما باید بشناسیم و درکش کنیم که یکی از مسیر‌های سلیمانی شدن قطعاً فرهنگ و محمل ورزش است، ورزشی که اصالت روحی و اصالت جسمی را با هم دارد و می‌تواند برای ما ارزشمند باشد.


سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان بیان داشت: نقشی که ما می‌توانیم کمک کنیم و وظیفه ماست، تسهیل گری ستادی است.

دهقانی قناتغستانی گفت: اینجا استانداری خانه همه مردم و همه دستگاه‌ها است و در مورد رویداد‌های ورزشی و بین المللی و هر موضوعی که نیاز هست استانداری تسهیل گری کند، همیشه در کنار شما هستیم.

او افزود: در مورد این رویداد‌های ورزشی که قرار است به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی برگزار شوند، باید در قالب کارگروه‌ها یا ساختار‌هایی که مقدور است، پیگیری شوند و هر موضوعی که قرار باشد استانداری تسهیل گری کند، مشخص شود و ما همیشه در خدمتتان هستیم.

دهقانی قناتغستانی تصریح کرد: نیازمندی‌هایی که طرح شد، اعم از رشته‌های مختلف باید مطرح شود، کارشناسی شود، رشته‌ها انتخاب شود و در گام بعدی لیست کارشناسی شده دیده شود و سپس لیست نیازمندی‌های کارشناسی شده اش مشخص شود و در نهایت لیست اعتبارات کارشناسی شده در نظر گرفته شود و در هم ضرب گردد و بدین ترتیب برنامه‌های تصویب شده مشخص شوند.

او بیان داشت: برای زمان برگزاری، عجله نکنید؛ چرا که حاج قاسم در قید زمان و مکان نیست؛ اما باید تلاش کنیم، کار‌ها انجام شود.

دهقانی قناتغستانی ابراز امیدواری کرد، خداوند در چله دوم انقلاب اسلامی ما را در ساحت انقلاب اسلامی، سلیمانی قرار دهد تا بتوانیم کار ارزشمندی را انجام دهیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار