در شبانه روز گذشته ۲ مورد فوت جدید ناشی از ابتلا به کرونا در خراسان جنوبی ثبت شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و  مدیریت کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: روز گذشته از ۲۶۰ آزمایش تشخیص ملکولی کرونا که در استان انجام شد ۴۴ بیمار جدید و از ۴۱۹ آزمایش سریع ۳۷ مورد مثبت جدید شناسایی شد که در مجموع از ۶۷۹ تست ملکولی و سریع انجام شده، ۸۱ مورد جدید ناشی از ابتلا به کرونا شناسایی شد.

او گفت: از این تعداد ۳۲ مورد از بیرجند، ۲۵ مورد از طبس، ۱ مورد از بشرویه، ۲ مورد از خوسف، ۱ مورد از درمیان، ۶ مورد از فردوس، ۱ مورد از قاین، ۴ مورد از سرایان، ۱ مورد از سربیشه و ۸ مورد از نهبندان شناسایی شدند.

شریف زاده گفت: در حال حاضر ۱۳۸ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۴۷ نفر کرونا مثبتند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و  مدیریت کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: از این تعداد ۱۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

او گفت: در شبانه روز گذشته ۲ مورد فوت جدید ناشی از ابتلا به کرونا در استان ثبت شد و تعداد فوتی‌ها به هزار و ۲۶۰ نفر رسید.

شریف زاده گفت: در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا تا روز گذشته ۵۴۹ هزار و ۸۰۴ نفر نوبت اول، ۴۸۰ هزار و ۳۶۷ نفر نوبت دوم و ۳۲ هزار و ۳۶۸ نفر نیز نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.