فقط ۹ هزار مازندرانی وام ودیعه مسکن را دریافت کردند یا در نوبت دریافت قرار دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رهگشا معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت: حدود ۴۹ هزار مازندرانی متقاضی وام ودیعه مسکن نامنویسی کرده بودند که از این تعداد فقط ۱۰ هزار نفر با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن مدارک خود را ارائه کردند.

او افزود: از مجموع ۱۰ هزار نفری که مدارک خود را در سامانه بارگذاری کردند ۹ هزار نفر برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل، معرفی شدند که یا تسهیلات مورد نیاز را دریافت کرده اند یا در نوبت دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند.

رهگشا گفت: مهلت نام نویسی برای دریافت وام ودیعه مسکن ساعت ۲۴ امشب سی آذر ماه به پایان می‌رسد و  با توجه به اینکه بانک‌ها در ماه‌های پایانی سال، تسهیلاتی پرداخت نمی‌کنند،مهلت نام نویسی در طرح وام ودیعه مسکن نیز تمدید نخواهد شد اما برای سال آینده احتمال تکرار این طرح وجود دارد.

تمدید مهلت نام نویسی در طرح اقدام ملی مسکن

رهگشا معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت: طرح ملی مسکن از ۲۳ آذر امسال آغاز شده و مهلت نام نویسی متقاضیان تا امروز بود که با توجه به اهمیت این طرح زمان ثبت نام تا ۱۵ دی تمدید شد.

او افزود: افراد متاهل و سرپرست خانوار که از سال ۸۴ تاکنون صاحب خانه و زمین نشدند و ازسال ۵۷ به بعد از امکانات مسکن دولتی استفاده نکردند و ۵ سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا را دارند می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی tem.mrud.ir برای نام نویسی اقدام کنند.

رهگشا ادامه داد: آورده متقاضی در مرحله نخست ۳۰ میلیون تومان است و بخشی از هزینه ساخت نیز به صورت وام ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومانی به پیمانکار داده می‌شود.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار