بانوی دلاور کشتی آلیش کرمانشاه به فینال مسابقات قرقیزستان راه یافت/ خانه بسکتبال کرمانشاه صدر نشین شد

بانوی دلاور کشتی آلیش کرمانشاه به دیدار فینال مسابقات کشتی آلیش قرقیزستان راه یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، در ادامه مسابقات بین المللی قرقیزستان ۵ بانوی ایرانی فینالیست اوزان مختلف شدند که در بین آن‌ها هانیه عاشوری آلیش کار کرمانشاهی نیز حضور دارد.

جام بین‌المللی ارکینبایف به میزبانی قرقیزستان در حال برگزاری است که تیم ملی کشتی آلیش بانوان کشورمان در این مسابقات حضوری پر قدرت دارد.

سپیده بابایی، فاطمه فتاحی، محدثه حسینی، ریحانه گیلانی و هانیه عاشوری راهی فینال اوزان مختلف شدند.

گفتنی است: این مسابقات جز رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در رشته آلیش می‌باشد.

خانه بسکتبال کرمانشاه صدر نشین شد

دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال با صدر نشینی تیم خانه بسکتبال کرمانشاه در گروه اول و قعر نشینی مقاومت در گروه سوم تیم‌های گروه شمال به پایان رسید.

در این دور از رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال کشور که با حضور ۵۱ تیم در دو گروه شمال و جنوب برگزار شد، در گروه شمال ۳۳ تیم در قالب هفت گروه حضور داشتند که تیم خانه بسکتبال کرمانشاه در گروه اول با تیم‌های خانه بسکتبال خرم آباد، خانه بسکتبال سنندج، مهام تهران و خانه بسکتبال اسدآباد و تیم مقاومت کرمانشاه نیز در گروه سوم با تیم‌های پیکان تهران، مقاومت پاس ناجا و خانه بسکتبال زنجان همگروه بود.

در گروه اول گروه شمال که به میزبانی خانه بسکتبال اسدآباد برگزار شد، تیم خانه بسکتبال کرمانشاه پس از آنکه بازی‌های خود برابر تیم‌های خانه بسکتبال خرم آباد با نتیجه ۸۶ بر ۶۹، خانه بسکتبال سنندج با نتیجه ۶۸ بر ۶۱، مهام تهران با نتیجه ۸۴ بر ۶۷ و خانه بسکتبال اسدآباد با نتیجه ۷۵ بر ۶۹ را با پیروزی پشت سر گذاشت، به عنوان تیم صدرنشین به مرحله برگشت رقابت‌ها رفت.

در گروه سوم گروه شمال نیز که به میزبانی مقاومت کرمانشاه برگزار شد، این تیم سه بازی خود را برابر حریفانش واگذار کرد و با شکست ۶۹ بر ۶۱ برابر خانه بسکتبال زنجان، ۸۰ بر ۷۵ برابر پاس ناجای کامیاران و ۸۰ بر ۵۳ برابر پیکان تهران، قعرنشین شد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.