ضرورت تبیین نقش و مکتب شهید سلیمانی در جامعه

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی بر تبیین نقش و مکتب شهید سردار سلیمانی تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی  در نشست هماهنگی مراسم سالگرد شهید سردار سلیمانی و هفته مقاومت در تبریز تاکید کردوگفت:باید مکتب سردار سلیمانی و نقش این مجاهد فی سبیل الله در جامعه تبیین و نهادینه شود و این امر باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهد شد.

او با بیان اینکه شهید بزرگوار سردار قاسم سلیمانی نه تنها در ایران اسلامی بلکه در بین آزادی‌خواهان و ظلم‌ستیزان جهان نامی آشنا و چهره‌ای محبوب بود افزود: عنوان سردار دل‌ها بهترین صفت برای توصیف عشق میان حاج قاسم و مردم بوده و خواهد بود.

اوبر استفاده از فضای مجازی برای ترویج اندیشه‌های حاج قاسم سلیمانی تاکید و خاطرنشان کرد: شبکه شاد فرصتی است تا آموزش و پرورش از آن برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی اندیشه‌های شهید سلیمانی بهره‌مند شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی  با اشاره به برگزاری هفته مقاومت از ۱۰ تا ۱۷ دی، گفت: ترویج گسترش فرهنگ ایثار، شجاعت و مقاومت و معرفی مکتب درس‌آموز «شهید سلیمانی» از اهداف و برنامه‌های این هفته است.

محمدی تصریح کرد: در هفته مقاومت باید تمامی دستگاه‌ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی زندگی‌نامه این شهید بزرگوار برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی برگزار کنند.

او همچنین افزود: با توجه به تأکید رهبر انقلاب بر خودسازی، جامعه‌سازی و تمدن نوین اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب، ضروری است این سه مقوله مهم در تمامی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مورد توجه جدی مسئولان و مدیران دستگاه‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.