توزیع بسته‌های یلدای فاطمی در بین نوعروسان

بسته‌های یلدای فاطمی در بین نوعروسان آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مراسم یلدای فاطمی با حمایت خیرین و پایگاه‌های ناحیه ویژه تبریز با هدف اهدای بسته‌های ویژه شب یلدا به نوعروسان و خانواده‌های آسیب دیده از ویروس کرونا برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام فقیه رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان، سرهنگ شادی فرمانده سپاه ویژه تبریز و دیگر مسولان در سالن آمفی تئاتر کانون سپاه عاشورا برگزار شد.

مریم کاظمی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ویژه تبریز در مراسم یلدای فاطمی گفت:بسته‌های یلدای فاطمی با نیت حضرت فاطمه زهرا (س) و یاد و خاطره سردار سلیمانی با همکاری سپاه ناحیه غدیر تبریز به نیازمندان اهدا شد.

او افزود: بسته‌های یلدایی ویژه نوعروسان آسیب دیده از کرونا با همکاری پایگاه‌های بسیج ناحیه غدیر تبریز آماده شده است تا در این شب ماندگار تحویل این عزیزان شود.

مساجد و پایگاه‌های سپاه ناحیه ویژه تبریز در دو سال اخیر و از زمان شیوع ویرووس کرونا همواره پای کار بوده و در شرایط سخت کنار افراد نیازمند یاری رسان آن‌ها بوده اند.

در بحث‌های کمک‌های معیشتی حمایت از کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا و همچنین طرح شهید سلیمانی بسیجیان پایگاه‌های ناحیه ویژه تبریز همیشه ابتدای صف حضور داشتند که در بحث یلدای فاطمی نیز با مشارکت این عزیزان خاطرات بسیار ماندگاری را برای نوعروسان آسیب دیده از ویروس کرونا رقم زده شد.


حجت‌الاسلام طالعی مسئول دفتر نمایندگی سپاه ویژه تبریز به جایگاه بالای خیرین اشاره کرد و گفت: جایگاه خیرین در سال‌های اخیر و به ویژه بعد از شیوع ویرووس کرونا بسیار مهم بوده است، اگر خیرین نبودند شرایط سختی را شاهد بودیم که خوشبختانه با حمایت خیرین دست به سمت دشمن دراز نکردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.