مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن کریم مرحله استانی ویژه خانواده کارکنان فرماندهی انتظامی استان فارس در ستاد انتظامی استان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس در آئین افتتاحیه مسابقات قرآن ویژه خانواده کارکنان این فرماندهی، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: دشمنان هزینه‌های زیادی انجام داده اند تا از راه‌های گوناگون و به ویژه فضای مجازی بنیان خانواد‌ها را متزلزل کنند.

او با تأکید برارزش دادن به خانواده‌های کارکنان انتظامی، بیان کرد: هر کس با دل و با معرفت قرآن را بخواند و درک کند، نجات پیدا کرده است.

حبیبی با تشکر از مجموعه عقیدتی سیاسی استان فارس در راستای برگزاری مسابقات قرآن کریم، گفت: قرآن کریم راه رسیدن به سعادت است و امیدوارم همگی بتوانیم در این مسیر ثابت قدم و محکم گام برداریم.

یکی از هنر‌های قرآن انسان سازی است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان فارس نیز در این مراسم، ضمن تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: یکی از هنر‌های قرآن، انسان سازی است و انسان‌های شایسته تاریخ که منشأ خیر و برکت بوده اند، همگی با قرآن مأنوس بوده اند.

حجت الاسلام و المسلمین سید بهروز زمانی اصل اضافه کرد: بهترین انتخاب آگاهانه و از روی بصیرت، حرکت در مسیر قرآن و اُنس و اُلفت با آن است.

او با بیان اینکه قرآن کریم همه برنامه‌های زندگی دنیوی و اُخروی را برای ما دارد، افزود: انسان‌های موفق و سعادتمند کسانی هستند که در مسیر قرآن کریم در حال حرکت هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: قرآن کریم به ما صیانت می‌دهد، نورانیت می‌بخشد و ما را از آسیب‌های مختلف در امان نگه می‌دارد.

به همت عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان فارس مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان انتظامی و خانواده آنان در طول سال برگزار می‌شود که در این دوره از مسابقات که ویژه خانواده کارکنان انتظامی است، به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایزی اهدا و برگزیدگان به مسابقات کشوری راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.