کوروش عطائی گفت : دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه روستا و عشایر زمینه ساز شناساندن منطقه و ظرفیت‌های خراسان شمالی است .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  «کوروش عطائی» از هنرمندان فیلم ساز و داور دوره نخست جشنواره سراسری فیلم کوتاه روستا و عشایر با ابراز خرسندی از برگزاری این رویداد در خراسان شمالی برخورداری از جمعیت بالای روستانشین و وجود عشایر که همخوان با عنوان جشنواره است را نشان از درستی انتخاب این رویداد در آن استان برشمرد.


بیشتر بخوانید 


او با مهم خواندن این رویداد در استان خراسان شمالی گفت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی به مردم کمک می‌کند تا هم بیشتر فیلم ببینند و هم فیلم سازان تا علاوه بر دیده شدن فیلم‌های خود، آثار دیگر هنرمندان را نیز به تماشا بنشینند.

کارگردان فیلم «در جست و جوی فریده» با بیان این که یکی از المان‌هایی که هر منطقه‌ای در دنیا می‌تواند خود را با آن بشناساند برگزاری جشنواره‌های هنری است، تصریح کرد: این رویداد نیز هم به واسطه ملی بودن حائز اهمیت است و هر اندازه این رویداد هنری معرفی شود به شناخت بیشتر این خطه و کشف استعداد‌ها کمک خواهد کرد.

او گفت :  به نظر می‌رسد با تبلیغات گسترده می‌توان به شناخته شدن این رویداد و تبدیل کردن آن به جشنواره‌ای خاص در خراسان شمالی کمک کرد.

این هنرمند فیلم ساز رونق جریان فیلم سازی و کشف استعداد‌ها و ظرفیت‌های پنهان در خراسان شمالی در کنار شناسایی هنرمندان و ظرفیت‌های خلاق در عرصه فیلم سازی و عرض اندام در سطح کشور را از دستاورد‌های این رویداد برشمرد.

دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه روستا و عشایر هفتم تا نهم دی ماه به میزبانی خراسان شمالی برگزار می‌شود و آیین اختتام این جشنواره پنج شنبه نهم دی ساعت ۱۸ در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.