دانشگاه فنی و حرفه‌ای و کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر برای همکاری‌های مشترک در زمینه‌ بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی تفاهم‌نامه امضا کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، تفاهم‌نامه‌ای میان دانشگاه فنی و حرفه‌ای و کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر به امضا رسید که بر اساس آن، از ظرفیت‌های علمی، آموزشی، پژوهشی، مشاوره ای، آزمایشگاهی اماکن و امکانات کارگاهی دانشگاهی برای توانمندسازی مددجویان و اشتغال آنان استفاده خواهد شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه همکاری مشترک گفت: هدف از این تفاهم‌نامه، برنامه‌ریزی و مشارکت در توانمندسازی اقتصادی مددجویان، ارائه آموزش‌های مهارتی کارآفرینی و  تلاش برای پایدارسازی مشاغل ایجاد شده برای کمک به رونق بازار و کسب و کار مددجویان است.

اکبر منصوری نسب افزود: دانشگاه فنی و حرفه‌ای با تربیت تکنیسین‌ها و مهندسان ماهر و تعامل با مراکز صنعتی و بخش‌های دولتی و خصوصی توانسته است به شاغل شدن ۶۵ درصد دانش‌آموختگان کمک کند.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر نیز گفت: از طریق استعداد سنجی و ارائه راهنمایی‌های لازم به خانوار‌های تحت حمایت، در تلاشیم آنان را به سمت استقلال اقتصادی سوق دهیم تا به خودکفایی کامل برسند.


بیشتر بخوانید


محمدرضا میری افزود: مددجویان پس از ارائه آموزش‌های شغلی به مددجویان، از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال و کاریابی مشغول به‌کار می‌شوند.

به گفته او، بیش از ۹۰ درصد آموزش‌های مهارتی به مددجویان کمیته امداد منجر به اشتغال می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.