عملکرد مثبتِ سیستم بهداشت و درمان در زندان‌های یزد

مدیر اجرایی پروژه صندوق جهانی ایدز گفت: ساختار بهداشت و درمان در زندان‌های یزد بسیار درست، علمی و توانمند است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، اسحاقی مدیر اجرایی پروژه صندوق جهانی ایدز، سل، و مالاریا در سازمان زندان‌ها و مهندس معصومی کارشناس بهداشت و درمان این سازمان درمعیت محمدرضا رفیعی زاده معاون سلامت، اصلاح و تربیت، دهقانی رئیس اداره بهداشت و درمان و تنی چند از مسئولان زندان‌های یزد از زندان مرکزی استان بازدید به عمل آوردند.

اسحاقی با تقدیر از زحمات مدیرکل، معاون سلامت اصلاح و تربیت و همچنین رئیس اداره بهداشت و درمان زندان‌های یزد، عملکرد سیستم بهداشت و درمان این استان را گویای ساختار بسیار درست، علمی و توانمند این مجموعه دانست.

او گفت: با وجود عمر بالای ساختمان‌ها و ابنیه زندان، در نگهداری امکانات و وسایل تلاش مناسبی صورت پذیرفته است تا مددجویان و پرسنل از شرایط محیطی مناسبی بهره‌مند باشند.

مدیر اجرایی پروژه صندوق جهانی ایدزگفت: به منظور کاهش آسیب رفتار‌های پرخطر و اقدامات آموزشی، اشتغال برای مددجویان فراهم گردیده است که در پر کردن اوقات فراغت و همچنین فراگیر شدن یک حرفه کاربردی بسیاردر اصلاح وتربیت مددجویان موثر است و مشهود است که پرسنل پروژه و بهداشت و درمان از جدیدترین مسائل مرتبط با بیماری‌های واگیر دار مخصوصا کووید ۱۹ مطلع هستند و فعالیت بسیار عالی دارند.

اسحاقی همچنین فعالیت‌های انجام شده زندان‌های یزد به منظور کنترل بیماری HIV، هپاتیت B، هپاتیت C و سل را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: ارتباط زندان با دانشگاه بسیار عالی به نظر می‌آید و اینجانب از کلیه مسئولین مرتبط با این موضوع در زندان و در دانشگاه و وزارت بهداشت تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار