جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری یک دندانپزشک قلابی با ۱۷ سال سن در رشت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با توجه به تحقیقات انجام شده متوجه شدند فردی با جعل عنوان پزشک و راه‌اندازی غیرقانونی مطب دندانپزشکی در یکی از محله‌های رشت در حال ارائه خدمات درمانی به مردم است.

او افزود: در خلال رسیدگی به این پرونده، مطب فرد مورد نظر که با طبابت غیرقانونی و بدون رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، سلامت افراد جامعه را در معرض خطر قرار داده بود، شناسایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان اظهار داشت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پس از هماهنگی قضایی به همراه نماینده دانشگاه علوم پزشکی به آدرس مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ حسن‌پور ادامه داد: در بازدید از این مکان مشاهده شد، مطب دندانپزشکی به صورت غیرقانونی در حال فعالیت است و متصدی آن نیز با پوشش فرم پزشکی نسبت به ارائه خدمات درمانی به مردم بدون هیچگونه مدرک معتبر و مجوز قانونی اقدام می‌کند.

او از پلمب مطب این فرد با هماهنگی قضایی خبر داد و گفت: متهم ۱۷ ساله این پرونده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک و یا برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

سرهنگ حسن‌پور تصریح کرد: پلیس با هر نوع اقدامی که امنیت و سلامت مردم را در معرض خطر قرار دهد، قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.