معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: وضعیت تولید اقلام اساسی در استان اصفهان خوب است و با مشکل کمبود در بازار مواجه نیستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،   امیررضا نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به برگزاری پنجاه و نهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان اصفهان، گفت: جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور رئیس جمهور به صورت مشترک برای سراسر کشور در خصوص کارگروه اقدام مشترک، وضعیت و کنترل بازار، نظارت‌های لازم وقیمت‌گذاری اقلام اساسی برگزار و تذکراتی داده شد.

وی با بیان اینکه در جلسه تنظیم بازار مصوبات استان اصفهان شامل دو مصوبه بود، گفت: بر اساس مصوبه اول قرار بر این شد که به سرعت کارگروه اقدام مشترک در استان اصفهان و شهرستان‌ها شکل بگیرد و نتایج جلسات را هم اعلام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه بحث ذخیره‌سازی اقلام اساسی در استان اصفهان تمدید شد، گفت: تولید اقلام اساسی همانند مرغ، تخم مرغ و موارد دیگر در استان اصفهان خوب است و با مشکل کمبود در بازار مواجه نیستیم.

نقش گفت: قیمت مرغ با توجه به تولید خوبی که در استان اصفهان داشتیم از ۳۱ هزار تومان به ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کرد که قطعا در صورت گران‌فروشی با متخلفین برخورد قانونی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به نگرانی‌ها در خصوص آجر در استان اصفهان و افزایش قیمت‌های بی‌رویه که بعضاً اتفاق افتاده است، گفت: قرار بر این شد که به سرعت جلسه‌ای با انجمن تولیدکنندگان آجر استان اصفهان با محوریت اتاق بازرگانی و سازمان سمت برگزار شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به جلسه در خصوص آجر در استان اصفهان، گفت: در این جلسه باید به جمع‌بندی برسیم تا اگر قرار هست افزایش قیمت داشته باشیم، یک افزایش منطقی و قابل قبولی باشد که هر گونه افزایش قیمت تا قبل از مصوبه تنظیم بازار ممنوع خواهد بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.