جانشین تیپ ۳۲ سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از برگزاری سری مسابقات «قهرمان من» با موضوع و محوریت وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ پاسدارعلی والی راستی ،جانشین تیپ ۳۲ سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از برگزاری سری مسابقات «قهرمان من» با موضوع و محوریت وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: این مسابقه از امروز و تا پایان ماه به صورت عمومی در این استان برگزار می‌شود.

او در جلسه هماهنگی و تشریح روند برگزاری این مسابقه، افزود: به برگزیدگان این مسابقه کمک هزینه پنج میلیون تومانی برای سفر به کربلا و کمک هزینه یک میلیون تومانی برای سفر به مشهد مقدس و قم اهدا می‌شود.

جانشین تیپ ۳۲ سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ادامه داد: متقاضیان شرکت در این مسابقه باید عدد یک را به سامانه پیامکی ۶۶۰۰۰۸۰۱۴۴ ارسال کرده سپس به لینکی که برای آن‌ها ارسال می‌شود را باز کرده و نسبت به ارسال وصیت نامه سردار دل‌ها اقدام کنند.

 والی راستی با بیان اینکه همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت سردار «قاسم سلیمانی» برنامه‌های فرهنگی و ورزشی با هدف تبیین مکتب «حاج قاسم» در این استان برگزار می‌شود افزود: در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای گرانقدر؛ گردان رزمی جهادی ۱۶۶ سپاه با همکاری ادارات و نهاد‌ها برنامه‌هایی برای این ایام در نظر گرفتند.

او اظهار داشت: همچنین مجموعه‌ای از برنامه‌های فرهنگی و ورزشی شامل مسابقه نقاشی برای کودکان و نوجوانان با موضوع شهید سلیمانی، مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده معظم شهدا و اهدای کمک مومنانه به اقشار نیازمند همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی صورت می‌گیرد.

جانشین تیپ ۳۲ سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: متقاضیان شرکت در این مسابقه باید نقاشی خود را با بهره گیری از شبکه‌های مجازی از جمله واتساپ به شماره ۰۹۱۸۹۰۷۱۷۱۴ ارسال کنند و در این زمینه نیز به ۱۵ برگزیده جایزه نقدی سه میلیون و ۵۰۰ تا چهار میلیون تومانی اهدا می‌شود.

سر پرست صدا و سیمای مرکز همدان نیز دراین جلسه گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، صدا و سیما مکلف به پیش بینی پیوست‌های رسانه‌ای برای سالروز شهادت سردار سلیمانی شده است.

کیوان الوندی افزود: بنابراین حوزه‌های تولیدی مرکز همدان به این سمت هدایت شده و در صدد تولید و پخش برنامه‌هایی در زمینه نقش فرزندان همدان در کنار حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت، برقراری ارتباط زنده با تربت حاج قاسم، تهیه موشن گرافی درباره فرصت‌های موجود در بطن تهدید‌ها با توجه به بیانات سردار سلیمانی، پخش نماهنگ‌های فاخر و جذاب، رونمایی و پخش انیمیشن و پویش عکس دلنوشته است.

سردار قاسم سلیمانی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ به درجه رفیع شهادت نائل شد.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا بازرگانی
۱۶:۰۴ ۱۵ دی ۱۴۰۰
سلام
خسته نباشید
به این شماره عدد ۱ را پیامک دادم اما تاکنون لینکی دریافت نکردم