کنترل جدی قیمت‌ها در بازار و مهار تورم

استاندار کرمانشاه در راستای دستور رئیس جمهوری برای کنترل جدی قیمت‌ها در بازار و مهار تورم گفت : جهاد کشاورزی استان باید جلوی عرضه کالا‌های یکسان با چند نرخ متفاوت را بگیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلسه ستاد ملی تنظیم بازار روز چهارشنبه به ریاست رئیس جمهوری به صورت ارتباط تصویری با استانداری‌های سراسر کشور برگزار شد.

سید ابراهیم رییسی بر ضرورت نظارت و مدیریت بر بازار تولید، توزیع و قیمت‌ها بر مبنای «عدالت» تاکید کرد و دستور داد که وزارتخانه‌های مربوطه از جمله جهاد کشاورزی دسترسی مردم به کالا‌های مصرفی بویژه اجناس اساسی را با قیمت مناسب تسهیل کنند و اجازه چند نرخی شدن کالا‌ها در بازار را ندهند.

 استاندار کرمانشاه در جمع مدیران استانی بر پیگیری جدی دستورات رییس جمهور تاکید و افزود: اختلاف فاحش قیمت کالا‌های یکسان در بازار‌های استان پذیرفتنی نیست و سازمان جهاد کشاورزی به عنوان متولی کنترل بازار باید مانع این مشکل شود.

هوشنگ بازوند افزود: جهاد کشاورزی موضوع چند نرخی بودن کالا‌ها را با جدیت و به صورت میدانی پیگیری کند و در جلسات آینده ستاد تنظیم بازار استان، گزارش اقدامات صورت گرفته را ارائه کند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.