تفاهمنامه سه جانبه همکاری در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال دانش بنیان استان سیستان و بلوچستان، امضا شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  جلیل شهریاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان  گفت : تفاهمنامه بر پایه این فناوری، تغییر مدل‌های کسب و کار مبتنی بر فناوری دیجیتال و دانش بنیان و نقش و اهمیت نیروی ماهر و آموزش دیده منعقد شده است.

جلیل شهریاری  گفت: براساس این تفاهمنامه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ضمن اعطای مجوز ارائه آموزش به شرکت مذکور، در شناسایی متقاضیان، ارائه خدمات مشاوره آموزشی، سنجش صلاحیت‌های حرفه‌ای و صدور گواهینامه مهارتی نیز همکاری می‌کند.

وی گفت: پارک علم و فناوری استان نیز در تامین فضا و امکانات مورد نیاز، برگزاری رویداد‌ها و سمینار‌های علمی و تهیه محتوای تخصصی همکاری می‌کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: شرکت دانش بنیان بهبود رایان نیز در خصوص برگزاری دوره‌های تخصصی مرتبط با صنایع دیجیتال با تامین اساتید خبره و ایجاد ظرفیت اشتغال و بکارگیری مهارت آموختگان مستعد اقدام خواهد کرد.

این تفاهمنامه سه جانبه با توجه به اهمیت اقتصاد دیجیتال و توسعه و شکل گیری بسیاری از کسب و کارها، بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان، پارک علم و فناوری و شرکت دانش بنیان پارس بهبود رایان نیک بنیان امضا شد.

در این تفاهمنامه قرار است طرفین با به اشتراک گذاشتن ظرفیت‌های یکدیگر، در جهت توسعه صنایع دیجیتال، استفاده از ظرفیت‌های آزمایشگاهی، کارگاهی، تجهیزات و مشاوران تخصصی کسب و کار طرفین، همکاری‌های تخصصی و برگزاری رویداد‌های علمی، سمینار‌ها و کنفرانس ها، رویداد‌های استارتاپی و کارآفرینی مشترک، همکاری و استفاده مشترک از اساتید و مدرسین، مشارکت در تولید محتوی علمی و تخصصی، همکاری در ارائه خدمات آموزشی، فناوری و مشاوره‌ای و همکاری در راه اندازی دفتر مشترک توانمندسازی و کارآفرینی اقدام کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار