سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: سلامتی جسمی و فکری در گرو ورزش است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهرداد فارسی سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: امروز ورزش نقش بسیار مهمی در سالم سازی جامعه دارد.

او افزود: عملا عقل سالم در بدن سالم است، ورزش توانمندی‌های خاص خودش را دارد و کسانی که در این دوره از مسابقات کسب رتبه کردند، در محل کار هم جدیت بیشتری داشته و در جهت جلب رضایت شهروندان لحظه‌ای درنگ نکرده و وظایف محوله را با جدیت انجام می‌دهند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز سلامتی فکری را در گرو ورزش دانست که سلامتی جسمی هم می‌آورد و ما وظیفه داریم شرایط توسعه فرهنگ ورزش را در بخش‌های مختلف اعم از آقایان و خانم‌ها شرکت را فراهم نماییم.

در ادامه این مراسم عباس عسکرزاده معاون منابع انسانی بعنوان متولی امر ورزش گفت: ورزش و تندرستی علاوه بر نشاط و شادمانی سلامت جسمی را برای فرد به ارمغان می‌آورد و یک شخص ورزشکار عملا از ظاهر و فیزیکش مشخص می‌باشد.

معاون منابع انسانی این شرکت گفت: امروز با توجه به آمار نیروی انسانی شرکت موظف هستیم شرایط را فراهم نماییم تا همه کارکنان در امر ورزش و سلامتی در بخش‌های مختلف شرکت نمایند که این مهم می‌طلبد تا در واحد ورزش فعالیت بیشتری جهت همکاران آقا و خانم فراهم نماییم.

او ضرورت توسعه رشته‌های ورزشی و به ویژه آمادگی جسمانی را حائز اهمیت دانست و گفت: در تلاش هستیم تا طبق تقویم سالیانه اعلام شده از سوی واحد ورزش وزارت نیرو و توانیر بتوانیم حداکثر فعالیت ورزشی را برای نشاط و سلامت کارکنان را فراهم نماییم.

عسکرزاده ادامه داد: پیش از انتشار ویروس کرونا ما میزبان ۳ دوره از مسابقات کشوری وزارت نیرو در اهواز بودیم که این نشان از جایگاه مهم ورزش در میان مجموعه این شرکت دارد.

او در ادامه افزود: در این دوره از مسابقات ورزشکاران در رشته‌های تنیس روی میز، دارت و تیراندازی با تفنگ بادی در بخش آقایان و خانم‌ها با هم به رقابت پرداختند که امروز طی این مراسم از برترین‌های این رشته‌های انفرادی با اهدا لوح و هدیه تجلیل بعمل آمد.

عباس عسکرزاده در پایان گفت: از هم اینک ما در حال برنامه ریزی جهت اجرای مسابقات ویژه دهه مبارک فجر هستیم که امیدواریم شرایط بهداشتی و وضعیت کرونا این امکان را فراهم کند تا ما بتوانیم این دوره از مسابقات را به بهترین شکل برپا نماییم.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.