مدیر منطقه یک شهرداری همدان از تملک و تخریب یک ملک جهت تعریض معبر در محله سبد بافان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حامد جلیلوند مدیر منطقه یک شهرداری با اشاره به اینکه محله سبد بافان یکی از محلات قدیمی شهر همدان است، بیان کرد: شهروندان زیادی از این محله عبور می‌کنند که در بسیاری از مواقع به دلیل شلوغی این معبر شاهد ترافیک در این محله بودیم و یکی از درخواست‌های اصلی شهروندان در این محله تعریض معبر جهت روان سازی عبور و مرور بود.

او با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که شهروندان در محلات قدیمی با آن روبرو هستند عرض کم معابر و ترافیک شدید در ساعات شلوغی است، افزود: تلاش شهرداری منطقه یک شناسایی مناطق و معابر مستعد تعریض و بازگشایی آن‌ها ست تا شهروندان بتوانند با آسایش بیشتری و به دور از هرگونه ترافیک و شلوغی در این محلات زندگی کنند.

جلیلوند گفت: طراحی و ساماندهی شبکه معابر به خصوص در محلات قدیمی شهر باید با برنامه ریزی دقیق و هدفمند پیگیری شود تا ارتباطات درون شهری بدون هیچگونه مشکل و معضلی صورت پذیرد که در این صورت شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان خواهیم بود.

مدیر منطقه یک با اشاره به اینکه این ملک با بودجه‌ای ۵۸ میلیارد ریالی تملک شده است، افزود: در چند روز گذشته عملیات تخریب و آوار برداری از این ملک صورت پذیرفته است و به محض جمع آوری کامل ضایعات ساختمانی و زیرسازی عملیات آسفالت ریزی آن انجام خواهد شد و تحویل همشهریان عزیز خواهد شد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار