مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: مهلت شرکت در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی تا ۲۴ دی ماه تمدید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا مظاهری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: شرکت در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان از ۱۲ آبان ماه امسال آغاز و به دلیل استقبال بچه‌های مسجد تا ۲۴ دی ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

او افزود: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در این دوره از مسابقات در ۱۰ رشته باهم به رقابت می‌پردازند.


بیشتر بخوانید


مظاهری با اشاره به شرکت ۶۱۴ نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در این دوره از مسابقات، اضافه کرد: پیش بینی می‌شود این آمار تا مهلت باقی مانده افزایش چشمگیری داشته باشد.

او حضور کودکان، نوجوانان و جوانان مسجدی چهارمحال و بختیاری را در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: این استان در رده بندی کشوری نیز جز استان‌های پیشتاز محسوب می‌شود.

مظاهری تصریح کرد: هدف از برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان شناسایی استعداد‌های برتر قرآنی سطح استان و حضور حداکثری آن‌ها در این مسابقات است.

او گفت: فرایند ثبت نام در پانزدهمین مسابقات قرآنی مدهامتان در سامانه بچه‌های مسجد بارگذاری شده است و علاقمندان برای شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

مظاهری ادامه داد: این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جز ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی در رده‌های سنی زیر هفت سال، هفت سال تا ۱۶ سال، ۱۶ تا ۳۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار