خدمات رایگان سلامت خیران شیرازی به بیماران و سالمندان

خیران شیرازی به بیماران و سالمندان خدمات رایگان سلامت ارائه دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، تابعی رئیس هیات امنای موسسه مراقبت‌های متعالی در منزل فارس گفت: این موسسه از ۲ سال پیش فعالیت خود را با هدف یاری رساندن به سالمندان، بیماران و افراد ناتوان آغاز کرد و تا کنون به بیش از ۲ هزار متقاضی، خدمات رسانی کرده است.

او با اشاره به اینکه بیماران صعب العلاج و بستری در منزل، در اولویت خدمات رایگان سلامت این موسسه قرار دارند بیان کرد: تخت، دستگاه اکسیژن ساز، ویلچر، واکر و تشک مواج، از جمله امکاناتی است که علاوه بر خدمات پزشکی و پرستاری، در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

تابعی تصریح کرد: اطلاعات بیماران ناتوان در هنگام ترخیص از سوی مسئولان همان بیمارستان دریافت و برای ارائه خدمات در اختیار موسسه قرار داده می‌شود.

رئیس هیات امنای موسسه مراقبت‌های متعالی در منزل فارس با تاکید بر لزوم تزریق واکسن کرونا ادامه داد: این موسسه با همکاری مرکز بهداشت والفجر شیراز، واکسیناسیون رایگان در منزل را آغاز کرده است.

او افزود: تمامی خدمات این موسسه رایگان است و افرادی که می‌خواهند از خدمات موسسه مراقبت‌های متعالی در منزل فارس بهره مند شوند می‌توانند نام موسسه را در اینترنت جست و جو و برای ارائه خدمات رایگان سلامت ثبت نام کنند.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم با همکاری بهزیستی فارس، به مددجویان واکسیناسیون رایگان در منزل ارائه می‌دهد.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار