رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان گفت: محدودیت در تامین بودجه و نیروی انسانی لازم کنترل و نظارت بر بازار را با مشکل روبرو کرده‌است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  مجتبی برزگر رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان گفت: محدودیت‌هایی که در تامین بودجه و استخدام نیروی انسانی وجود دارد، باعث شده نظارت‌های انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان بیشتر به صورت گزارش‌های مردمی باشد.

وی درباره کارکرد انجمن گفت: انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان علاوه بر پیگیری گزارش‌های مردمی، در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی بازار را رصد کرده و نتیجه را به کمیته یا کارگروه‌های لازم اعلام می‌کند.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان درباره نرخ گذاری بر آبمیوه‌های قوطی گفت: بررسی‌های میدانی که از حدود ۸ ماه پیش انجام شده، نشان می‌دهد قیمتی که بر روی آبمیوه‌های صنعتی درج می‌شود، با قیمتی که به ویژه توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای به فروش می‌رسد، متفاوت است.

برزگر گفت: علاوه بر پیگیری علت فروش آبمیوه‌های قوطی با قیمت غیر واقعی مواد اولیه به کار رفته در این آبمیوه‌ها را نیز در حال پیگیری هستیم و به زودی نتایج را برای دستورات لازم از سوی مراجع قضایی اعلام‌می‌کنیم.

وی گفت: انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان یکی از اعضای اصلی کار گروه تنظیم بازار بوده و دارای حق رای است که تصمیم گیری برای نظارت و کنترل بر نرخ کالا و خدمات و هر آنچه که با حقوق مصرف کننده مربوط می‌شود را انجام می‌دهد.
 
 انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار