مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از توزیع ۲۱۴ بسته معیشتی به ارزش ۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بین نیازمندان در طرح «یلدانه ۱۴۰۰» خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزت اله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در راستای اجرای طرح یلدانه با شعار «همدلی و مهربانی را گسترش دهیم» تعداد ۲۱۴ بسته یلدایی و معیشتی با بهره گیری از ظرفیت و منابع جمعیت و توان خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

او با بیان اینکه ایجاد فرهنگ مشارکت اجتماعی آحاد مردم در قالب گروه‌های مسئولیت پذیر و فعال در عرصه امور خیریه از اهداف اجرای این طرح بوده است، افزود: امیدواریم بتوانیم فرهنگ نیکوکاری و کمک به اقشار کم برخوردار جامعه را بیش از پیش ترویج دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه سبد‌های معیشتی توزیع شده شامل برنج، میوه، شیرینی، هندوانه، گوشت، مرغ، بسته‌های بهداشتی و ... بوده و این اقلام به همت خیرین و داوطلبان هلال احمر در بین نیازمندان استان توزیع شد، افزود: در طرح یلدانه با حضور داوطلبان عزیز و مسئولین هلال احمر در سطح استان از ۳۹ مرکز و واحد خدمات رسان به ویژه در جاده‌های مواصلاتی استان بازدید و از نزدیک از خدمات آنان تشکر و قدردانی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.