راه اندازی مجمع نخبه پروری در گراش

فرماندار شهرستان گراش گفت: دفتر مجمع نخبه پروری در خنج با کمک خیران راه اندازی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در نشستی با حضور مسئولان مربوطه فارس از جمله حبیب شریف رئیس بنیاد نخبگان استان و مدیرعامل مجمع خیران نخبه و جمعی از مسئولان محلی و خیران گراشی  مکانیسم ها و فرآیندهای لازم در زمینه شناسایی نخبگان و اهداف و کارکردهای اساسی این مجمع بررسی شد.

مجید غلام پور فرماندار شهرستان گراش در این نشست بیان کرد: هدف  از راه اندازی مجمع نخبه پروری در گراش شناسایی نخبگان در بخش های مختلف علمی، دانشگاهی ، دانش آموزی، فرهنگی، هنری، ورزشی ، اجتماعی و دینی است.

او  توسعه فرهنگ نخبه پروری و شناسایی نخبگان در شهرستان خنج را برای رفع بسیاری از معضلات و چالش های فرا رو ضروری دانست و تصریح کرد: جامعه امروز ما نیازمند نخبه ها و انسان های فرهیخته در ابعاد مختلف است تا بتون با هم اندیی، مشورت و بهره مندی از توان علمی، دانش و ایده های خلاقانه آن ها مسیر توسعه و پیشرفت را در حوزه های مختلف بیش از پیش هموار کرد.

غلام پور ادامه داد: موضوع حمایت از مجمع و نخبگان یکی از رویکردها و راهبردهای اساسی مدیریت اجرایی شهرستان خنج است و همه مدیران  ملزم به حمایت، پشتیبانی و ورود جدی به این حوزه هستند.

فرماندار گراش نقش و تاثیرگذاری خیران گراشی و سایر شهرهای جنوبی فارس در کنار دولت را برای رشد شاخص‌های توسعه‌ ای این منطقه برشمرد و افزود: نکته حائز اهمیت آن است که ورود و حمایت خیران به ویژه در شهرستان گراش تنها محدود به یک حوزه و یا یک شهر و مکان خاص نیست.

شهرستان گراش در فاصله ۳۵۹ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار