خادم گفت: فوتبال را با حضور بانوان می‌توانیم به دل خانواده‌ها ببریم به همین دلیل توسعه و پیشرفت فوتبال بانوان از اولویت‌های فوتبال ملی است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران روز گذشته چهارشنبه یکم دی ماه سال ۱۴۰۰ در بازدید از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از تمرینات تیم فوتبال بزرگسالان بانوان این باشگاه دیدن کرد و ضمن ابراز خشنودی از حضور در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به عنوان یکی از مدیران بزرگ ورزشی کشور یاد کرد و از زحمات ایشان تقدیر کرد.

وی درخصوص توسعه فوتبال بانوان گفت: فدراسیون فوتبال با افتخار در خدمت فوتبال بانوان است و این حداقل کاری است که فدراسیون در حوزه بانوان می‌تواند انجام دهد و امیدوارم حرفه‌ای‌تر و قوی‌تر و یک الگوی مناسب برای جامعه فوتبال بانوان باشیم.

رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال بانوان در کمپ صفائیه گفت: جا دارد از باشگاه بزرگ سپاهان و جناب آقای ساکت تشکر کنم که شرایط میزبانی خوبی برای تیم ملی بانوان فراهم کردند و امیدوارم این ارتباط قوی بین فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های به خصوص باشگاه سپاهان که استاندارد‌های لازم و مدیرعامل حرفه‌ای و دلسوزی مثل آقای ساکت دارد بیشتر شود.

عزیزی خادم ضمن تمجید از تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: تعدادی از این بانوان بازیکنان تیم ملی هستند و امیدوارم با پشتکار بیشتر تعداد بیشتری از شما را در تیم‌های ملی ببینیم.

وی گفت: فوتبال را با حضور بانوان می‌توانیم به دل خانواده‌ها ببریم به همین دلیل توسعه و پیشرفت فوتبال بانوان از اولویت‌های فوتبال ملی است، در همین راستا دیروز جلسه با حضور خانم دکتر خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان داشتیم که انشالله در هفته آینده مراسمی برای تکریم تیم ملی بزرگسالان بانوان خواهیم داشت و از آقای ساکت دعوت می‌کنیم در این مراسم حضور یابند.

رییس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: به اعتقاد من ما هر چه بتوانیم فوتبال بانوان را تقویت کنیم به مشروعیت فوتبال کمک خواهیم کرد و فوتبال ملی را تقویت خواهد شد، فدراسیون فوتبال بر اساس آموزه‌های دینی، اخلاقی و انسانی از حقوق فوتبال بانوان حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.