رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج بر لزوم جانمایی و نصب تابلو‌های ترافیکی در نقاط مختلف بهشت سکینه (س) تأکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حمیدرضا عسگری، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج در جلسه‌ای با محوریت بازبینی، بازنگری، جانمایی و نصب تابلو‌های راهنما، هدایت مسیر و ترافیکی در آرامستان بهشت سکینه (س) که با حضور مدیرکل امور ایمنی و مهندسی ترافیک برگزار شد،گفت: دسترسی‌های موجود به‌هیچ‌وجه پاسخگوی بار ترافیکی این مجموعه به‌خصوص در روز‌های پایانی هفته نیست که برنامه‌ریزی لازم در این خصوص انجام‌شده است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج افزود: با تهیه و تدوین طرح جامع بهشت سکینه (س)، دسترسی‌های متعددی در نقاط مختلف آرامستان پیش‌بینی‌شده که در آینده به رفع مشکلات ترافیکی و تردد شهروندان کمک شایانی می‌کند.

او افزود: طی سال‌های گذشته به‌خصوص پنجشنبه و جمعه هر هفته و روز‌های پایانی سال، با کمک و همکاری پلیس راهور توانستیم تا حدودی حجم خودروی ورودی به آرامستان و ترافیک آن را کنترل کنیم.

عسگری با اشاره به شیوع ویروس کرونا طی دو سال گذشته و افزایش تعداد فوتی‌ها طی این مدت، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون با افزایش چند برابری تعداد فوتی‌ها نسبت به سال‌های گذشته، تعداد قطعات جاری آرامستان را افزایش دادیم و به‌تبع آن میزان مراجعه به این سازمان نیز چند برابر شده که در بار ترافیکی مسیر‌های دسترسی بسیار تأثیرگذار است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج بر لزوم جانمایی و نصب تابلو‌های ترافیکی در نقاط مختلف بهشت سکینه (س) تأکید کرد و گفت: طبق هماهنگی‌های انجام‌شده تاکنون تعدادی از تابلو‌ها به‌روزرسانی شده، اما کافی نیست و باید تعداد آن افزایش یابد.

او افزود: علاوه برافزایش تعداد اتوبوس‌ها جهت انتقال زائرین اهل قبور در روز‌های پایانی هفته، احداث ایستگاه مترو از دیگر مواردی است که می‌تواند کمک شایانی به کاهش بار ترافیکی مسیر‌های منتهی به آرامستان و مجموعه‌های اطراف کند.

انتهای پیام/ ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.