مدیر عامل مخابرات منطقه ایلام خبر داد؛

اتصال ۳۵ روستای استان ایلام به اینترنت پر سرعت همراه

اسدی گفت: ۳۵ روستای استان ایلام به اینترنت پرسرعت همراه و فیبرنوری در قالب پروژه uso متصل شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، حشمت اسدی مدیر عامل مخابرات منطقه ایلام، گفت: با افتتاح ۱۲ سایت جدید تلفن همراه و ارتقای ۲۱ سایت دیگر در سطح استان ایلام، ۳۵ روستای استان به اینترنت پرسرعت همراه و فیبرنوری در قالب پروژه uso متصل شدند.

او افزود: در راستای ایجاد پوشش، افزایش ظرفیت و کیفیت شبکه ارتباطات سیار استان، سایت‌های BTS همراه اول روستا‌های فرهاد آباد، چم‌ژاب و گرز لنگر شهرستان دره‌شهر، روستا‌های کلم، زرانگوش، جابر و صفروندی شهرستان بدره، روستا‌های آب انار، بانکت و کوی کارکنان شهرستان آبدانان، روستا‌های بردی، بیشه دراز، حاضرمیل و گوراب در قالب فیبرنوری uso شهرستان دهلران با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرعامل مخابرات منطقه ایلام گفت: با افتتاح این سایت‌ها، روستا‌های شهرستان دره‌شهر، دهلران، بدره و آبدانان تحت پوشش نسل سوم تلفن همراه قرار گرفتند و می‌کوشیم تا در آینده نزدیک و پس از تامین و نصب تجهیزات جدید در این سایت‌ها، آن‌ها را به نسل‌های بالاتر ارتقاء دهیم.

او با اشاره به اهمیت ارائه خدمات در نقاط روستایی استان، بیان کرد: مخابرات منطقه ایلام با آماده‌سازی بستر مناسب ارتباطی و مخابراتی در سطح استان، آماده خدمات‌دهی مطلوب به روستائیان و رفع هرگونه مشکل ارتباطی در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.